کد خبر : 1959244 | 30 مرداد 1402 ساعت 09:50 | 20.7K بازدید | 14 دیدگاه

دلداری به بازنده بزرگ لندن: به بدبختی فکر نکن!

مائوریسیو پوچتینو، سرمربی چلسی، از مویزس کایسدو خواست به اتفاقات تلخ بازی برابر وستهم فکر نکند.

دلداری به بازنده بزرگ لندن: به بدبختی فکر نکن!

به گزارش "ورزش سه"، چلسی روز گذشته در هفته دوم از رقابت‌های لیگ برتر انگلیس به مصاف وستهم رفت و با نتیجه 1-3 مقابل این تیم شکست خورد. 

در حالی که بازی در دقایق پایانی با یک اختلاف گل دنبال می‌شد و چلسی در تلاش بود تا بتواند این اختلاف را جبران کند و بازی را حداقل به تساوی بکشاند، اشتباه خرید بزرگ این تیم کار دست آن‌ها داد. 

آبی‌های لندن در رقابت با لیورپول تا جایی پیش رفتند که کایسدو را به گرانقیمت‌ترین بازیکن تاریخ فوتبال انگلیس تبدیل کردند اما او نتوانست به اندازه هزینه‌ای که برایش شده موثر باشد و پس از ورود به زمین با خطای روی بازیکن حریف، یک پنالتی را به آنها تقدیم کرد. 

1913027

پوچتینو پس از پایان بازی و در پاسخ به سوالی درباره شرایط این بازیکن به خبرنگاران گفت: «او به ما گفته بود که برای حضور در میدان آماده است. فکر می‌کنم 30 دقیقه زمان خوبی برای او بود و ما شاهد ویژگی‌های مثبت بسیاری از بازی این بازیکن بودیم. 

شاید او کمی ناامید شده باشد اما ما نیاز داریم که از این اتفاق تلخ عبور کنیم و او هم حتما بازیکن خوبی برای ما خواهد شد. من نمی‌توانم حرف‌هایی که پس از بازی برابر لیورپول زدم را عوض کنم. ما باید به این روند باور داشته باشیم و آرامش خودمان را حفظ کنیم.»

دیدگاه‌ها