کد خبر : 1959292 | 30 مرداد 1402 ساعت 13:15 | 36.4K بازدید | 32 دیدگاه

سیمئونه پس از لغزش مقابل بتیس

مگر می‌شود در این گرما فوتبال بازی کرد!

دیه‌گو سیمئونه پس از توقف اتلتیکو در زمین رئال بتیس گفت که گرما کار هر دو تیم را مشکل کرده بود.

مگر می‌شود در این گرما فوتبال بازی کرد!

به گزارش "ورزش سه"، دیشب اتلتیکو اولین لغزش فصل خود را در زمین رئال بتیس تجربه کرد. تیم تحت هدایت دیه‌گو سیمئونه که در بازی اول خود توانسته بود گرانادا را شکست دهد، برابر حریف قدرتمند خود رئال بتیس در بنیتو ویامارین با تساوی بدون گل متوقف شد. اتلتیکو در نیمه دوم تیم بهتر زمین بود و شانس های گلزنی خوبی را از دست داد. بتیس به خوبی توانست فشار حملات اتلتیکو را کنترل کند تا از این بازی خانگی یک امتیاز بگیرد.

1913127

در این فصل سال شهر سویل دمای بالایی دارد و حتی بازی در شب نیز برای هر تیمی دشوار است. با وجود اینکه بازی دیرهنگام برگزار شد اما گرما آزاردهنده بود. 

سیمئونه در این رابطه گفت: «ما می دانستیم که در تابستان هوای این شهر چقدر گرم است و واقعا نمی توان در این شرایط به خوبی فوتبال بازی کرد. البته به همین دلیل بازی در ساعت 21:30 شروع شد. فکر می کنم هر دو تیم سعی کردند بهترین بازی ممکن را انجام دهند اما این غیرممکن بود. آن‌ها در نیمه اول بهتر بودند ولی در نیمه دوم ما خیلی پیشرفت کردیم. نیمه دوم ما بیشتر در زمین بتیس بودیم و سعی می‌کردیم تا جایی که ممکن است موقعیت ایجاد کنیم اما به گل نرسیدیم.»

1913128

سیمئونه ادامه داد: «هفته گذشته ما سه گل به ثمر رساندیم پس مشکل گلزنی نداریم. بازیکنان خوب و مجموعه ای متحد و کامل داریم. تیم در دقایق پایانی بازی بهتر و شاداب‌تر شد، چون تعویضی ها به ما کمک زیادی کردند. لینو و باریوس خیلی خوب وارد بازی شدند و روند بازی را به سود ما کردند. این رقابت بین ممفیس و موراتا در حمله نیز به سود تیم است.»

دیدگاه‌ها