کد خبر : 1959307 | 30 مرداد 1402 ساعت 14:10 | 33.8K بازدید | 6 دیدگاه

وداع بن فاستر با فوتبال

بازنشستگی از فوتبال پس از دریافت 5 گل!

بن فاستر، گلر سابق منچستریونایتد و تیم ملی انگلیس، خبر از بازنشستگی خود از دنیای فوتبال داد.

بازنشستگی از فوتبال پس از دریافت 5 گل!

به گزارش "ورزش سه"، بن فاستر اعلام کرد که از فوتبال حرفه ای خداحافظی می کند و رکسهام نیز با بیانیه ای این خبر تایید کرد. رکسهام امروز بیانیه ای منتشر کرد و از خدمات این دروازه بان تشکر کرد.

1913159

باشگاه در صفحات اجتماعی خود نوشت: «با آرزوی بهترین ها برای بن فاستر. از همکاری با تو در دو مقطع بسیار سپاسگزاریم و به خاطر دوران حرفه باورنکردنی به تو تبریک می گوییم.»

تصمیم او برای کناره‌گیری از فوتبال پس از آن گرفته شد که رکسهام آخر هفته گذشته در تساوی هیجان‌انگیز 5-5 مقابل سوئیندون، 5 گل دریافت کرد.

1913157

این گلر 40 ساله پس از بازی روز شنبه با فیل پارکینسون، مدیر تیم، صحبت کرد و به او از تمایل خود برای بازنشستگی اطلاع داد.

فاستر در مورد تصمیم خود برای بازنشستگی گفت: «حقیقت این است که عملکرد من در این فصل در سطحی که انتظار دارم نبوده و احساس می‌کنم اکنون زمان مناسبی برای بازنشستگی است. این تصمیم را گرفتم، چون معتقدم بهترین تصمیم برای خودم و باشگاه است و تصمیم گیری زودهنگام اکنون به باشگاه فرصت می‌دهد تا گزینه‌های خود را قبل از بسته شدن پنجره نقل و انتقالات ارزیابی کند. رکسهام همیشه جایگاه ویژه ای در قلب من خواهد داشت.»

1913158

فاستر در مارس گذشته از یک دوره کوتاه مدت دوری از فوتبال خارج شد و قراردادی کوتاه مدت با رکسهام امضا کرد. او به تیم ولزی کمک کرد تا از زیرگروه به مسابقات لیگ حرفه ای فوتبال انگلیس –اگرچه پایین‌ترین دسته- صعود کند اما پس از گذشت تنها پنج بازی از فصل جدید، فاستر تصمیم گرفته است از فوتبال دور شود.

 او بین سال های 2005 تا 2010 عضو منچستریونایتد بود و 12 بازی رسمی برای این تیم نیز انجام داد. او هشت بازی ملی برای تیم ملی انگلیس نیز انجام داده است.

دیدگاه‌ها