کد خبر : 1959365 | 30 مرداد 1402 ساعت 18:08 | 51.2K بازدید | 58 دیدگاه

پایان چند ماه تنش: یونایتد ستاره جنجالی را کنار گذاشت

باشگاه منچستریونایتد و میسون گرین‌وود تایید کردند که در توافقی مشترک تصمیم گرفتند به همکاری‌شان پایان بدهند.

پایان چند ماه تنش: یونایتد ستاره جنجالی را کنار گذاشت

به گزارش "ورزش سه"، میسون گرین‌وود از ژانویه گذشته به دلیل اتهاماتی که درباره ضرب و جرح و تجاوز به او وارد شده بود از طرف باشگاهش منچستریونایتد تعلیق شد. او سپس به این اتهام‌ها دادگاهی شد اما در نهایت توسط دادگاه از همه موارد اتهامی تبرئه شد.

با این وجود منچستریونایتد اعلام کرد درون باشگاه تحقیقات مجزایی درباره این ستاره جوان انگلیسی انجام خواهد داد و بر اساس نتیجه این تحقیقات درباره آینده او تصمیم می‌گیرد. در روزهای گذشته گزارش‌هایی در انگلیس منتشر شد که مدعی بود گرین‌وود به زودی به یونایتد برخواهد گشت و در اختیار اریک تن‌هاخ قرار خواهد گرفت.

اما دقایقی پیش میسون گرین‌وود تایید کرد که با باشگاه منچستریونایتد به توافقی مشترک دست یافته و دو طرف تصمیم گرفته‌اند به همکاری پایان بدهند. به این ترتیب چند ماه سردرگمی برای این ستاره انگلیسی به پایان رسید و او حالا بازیکن آزاد است و می‌تواند به دنبال باشگاهی جدید بگردد.

در روزهای گذشته با انتشار شایعاتی درباره احتمال بخشیده شدن گرین‌وود توسط یونایتد این باشگاه خبرها را تکذیب کرد و گفت بررسی موضوع را همچنان ادامه می‌دهد. عده زیادی از هواداران مشهور یونایتد در انگلیس باشگاه را تهدید کرده بودند که در صورت بازگشت گرین‌وود دیگر از شیاطین سرخ حمایت نخواهند کرد.

1913268

در بیانیه میسون گرین‌وود که دقایقی پیش منتشر شد چنین آمده است: "می‌دانم که مردم به خاطر چیزهایی که شنیده‌اند یا در شبکه‌های اجتماعی دیده‌اند من را قضاوت می‌کنند. می‌دانم که مردم به بدترین سناریوها فکر می‌کنند. ولی من طوری تربیت شدم که می‌دانم خشونت و سواستفاده در هر رابطه‌ای اشتباه است. من کارهایی که به آنها متهم شده بودم را انجام ندادم و در ماه فوریه از همه اتهامات تبرئه شدم.

با این حال می‌پذیرم که در رابطه‌ام اشتباهاتی داشتم و مسئولیت اتفاق‌هایی که به آن پست در شبکه‌های اجتماعی منجر شد را می‌پذیرم. دارم یاد می‌گیرم که به عنوان یک فوتبالیست حرفه‌ای باید الگو باشم و این مسئولیتی است که بر عهده‌ام قرار دارد. حالا تمرکزم این است که پدر و همسر خوبی باشم.

تصمیم امروز برای قطع همکاری با منچستریونایتد تصمیمی بود که بعد از مشورت‌ بین باشگاه، من و خانواده‌ام گرفته شد. بهترین تصمیم برای هم این است که من فوتبالم را در جایی به غیر از اولدترافورد ادامه بدهم تا حضورم برای باشگاه جنجال ایجاد نکند. از باشگاه متشکرم که از هفت سالگی که یونایتدی شدم از من حمایت کرد. همیشه بخشی از من یونایتدی خواهد بود."

دیدگاه‌ها