کد خبر : 1959382 | 30 مرداد 1402 ساعت 19:34 | 34.5K بازدید | 34 دیدگاه

آماده باش به ژاپن و بقیه؛

تماشاگر نه، این‌ها عاشق و مجنون هستند (عکس)

بیخود نیست که می‌گویند از نظر عشق به والیبال نباید ارومیه را با هیچ شهر دیگر در ایران مقایسه کرد.

تماشاگر نه، این‌ها عاشق و مجنون هستند (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، از همان وقتی که اعلام شد قرار است رقابت‌های والیبال قهرمانی آسیا به جای تهران در ارومیه برگزار شود، شور و اشتیاق در بین عاشقان والیبال در این شهر به اوج خود رسید. شهری که همیشه نشان داده چقدر عاشق این رشته ورزشی است و هر بار که یک مسابقه والیبال در آن برگزار شده استقبال خیره کننده‌ای در آن وجود داشته است.

ویدئو: 308431

در نهایت این تصمیم گرفته و مقرر شد رقابت‌های والیبال قهرمانی آسیا به جای تهران در ارومیه برگزار شود. قابل پیش بینی بود که این موضوع باعث خواهد شد که هواداران بسیار زیادی به سالن بیایند و باعث سورپرایز نه تنها ایران بلکه رقبا نیز بشوند.

شاید اگر این بازی‌ها در تهران برگزار می‌شد مسابقاتی نظیر دیدار ایران و هنگ کنگ یا ایران مقابل عراق خیلی تماشاگر در سالن به خود نمی‌دید. با این وجود اکنون می‌بینیم که در این بازی‌ها نیز سالن غدیر ارومیه کاملاً پر می‌شود.

1913298

جالب است بدانید که از اوایل صبح روز بازی برابر هنگ کنگ و بعد عراق صف بلیت فروشی طویلی در اطراف سالن غدیر ارومیه شکل گرفته بود و در هر دو این مسابقه‌ها نیز حدود دو سه ساعت مانده به شروع بازی سالن مملو از جمعیت شده بود یا به قول معروف جای سوزن انداختن هم در آن نبوده است.

حالا هم تصاویری به دست ما رسیده که جو استثنایی و بی‌نظیر سالن غدیر ارومیه پیش از دیدار ایران مقابل عراق را نشان می‌دهد. جایی که تماشاگران با سر و صدای زیاد، هیجان شگفت انگیز و البته نور گوشی‌های خود صحنه‌های بی‌نظیری را در سالن رقم زدند. بی‌خود نیست که به این شهر لقب عاشقان والیبال را داده‌اند.

1913299

تیم ملی که قطعاً بازی با عراق را با پیروزی پشت سر می‌گذارد اما امیدوار هستیم در ادامه راه نیز این بردها تداوم داشته باشد و در نهایت در بازی فینال احتمالی مقابل ژاپن با کمک همین هواداران ژاپن را هم شکست دهیم تا به نوعی تیم ملی توانسته باشد لطف بی‌نظیر آنها را جبران کرده باشد.

ویدئو: 308423

دیدگاه‌ها