کد خبر : 1959442 | 30 مرداد 1402 ساعت 23:43 | 35.8K بازدید | 28 دیدگاه

انتقاد نویل از یونایتد پس از اخراج ستاره جنجالی

گری نویل منچستریونایتد را به دلیل نداشتن شیوه مناسب برای تحقیق درمورد پرونده میسون گرینوود مورد انتقاد قرار داد.

انتقاد نویل از یونایتد پس از اخراج ستاره جنجالی

به گزارش "ورزش سه"، گری نویل اصرار دارد که منچستریونایتد تصمیم درستی درمورد آینده میسون گرینوود گرفته اما از نحوه برخورد آن‌ها با این موقعیت انتقاد کرد. این بازیکن 21 ساله که در ژانویه 2022 به با شکایت نامزدش دستگیر شد، دیگر برای یونایتد بازی نخواهد کرد و این باشگاه را ترک می‌کند.

دادستانی انگلیس در فوریه سال جاری پس از انصراف شاهدان، دستور به گرینوود داد و او از تمامی اتهامات تبرئه شد. گرینوود از زمان دستگیری‌اش، برای یونایتد که در مورد این بازیکن تحقیقات گسترده‌ای  را انجام داده بود، بازی نکرد. تحقیقات هفت ماهه اکنون به پایان رسیده است.

1913413

یونایتد اعلام کرد تخلفاتی که گزارش شده بود توسط این بازیکن انجام نشده اما همچنین اجازه نمی‌دهد که او برای این تیم بازی کند.

گری نویل احساس کرد که یونایتد به نتیجه درستی رسیده اما روند باشگاه برای این تصمیم‌گیری را مورد انتقاد قرار داد. مدافع سابق یونایتد گفت: "بله، فکر می‌کنم تصمیم درستی گرفته‌اند. از روز اول برای من و برای هرکسی که شواهد را دید، واضح بود که او دیگر برای منچستریونایتد بازی نخواهد کرد و بنابراین آنها به آنجا رسیده‌اند، اما می‌گویم روند رسیدن به این نتیجه بسیار وحشتناک بود. فکر می‌کنم که منچستریونایتد، زمانی که شما موقعیت‌های مهم و موقعیت‌های سختی از این دست دارید، به رهبری قدرتمند و مقتدر نیاز دارد و این از بالاترین سطح می‌آید که البته یونایتد چنین چیزی را ندارد."

1913414

نویل همچنین ادعا کرد که موضوعات بسیار حساسی مانند این را نمی‌توان فقط توسط باشگاه‌ها حل کرد. او ادامه داد: "در مورد موضوعی مانند خشونت خانگی و خشونت علیه زنان، من را به نکته سومی می‌رساند که باید استقلال وجود داشته باشد. مردم در مورد شهرت منچستریونایتد صحبت می‌کنند، اما اینجا هم لیگ برتر است. نظرم این است که در مورد موضوعاتی با این اهمیت و شدت، باید به طور مستقل توسط یک هیئت رسیدگی شود. واضح است که منچستریونایتد مهارت و توانایی لازم برای رویارویی با این وضعیت را ندارد. این ماجرا بسیار بالاتر از سطح تجربه و توانایی آن‌ها بوده است."

دیدگاه‌ها