کد خبر : 1959487 | 31 مرداد 1402 ساعت 03:25 | 34.4K بازدید | 47 دیدگاه

رقابت یونایتد و لیورپول: دو دشمن به‌دنبال هافبک هلندی

لیورپول و منچستریونایتد رقابتی را برای جذب رایان گراونبرخ، هافبک بایرن مونیخ، آغاز کرده‌اند.

رقابت یونایتد و لیورپول: دو دشمن به‌دنبال هافبک هلندی

به گزارش "ورزش سه"، فرصت زیادی تا بسته شدن پنجره نقل و انتقالات تابستانی باقی نمانده و باشگاه‌های بزرگ اروپایی به دنبال تقویت نقاط ضعف در این بازه زمانی هستند. 

منچستریونایتد در دو دیدار برابر ولورهمپتون و تاتنهام نشان داد که خط میانی تیمش به صورت جدی نیاز به بازیکنان جدید و تازه‌نفس دارد و باید هر چه زودتر فکری به حال جذب بازیکنانی کند که توانایی تغییر شرایط فعلی آنها و باز کردن گره بازی را داشته باشند.

از سوی دیگر، لیورپول هم با جدایی فابینیو و جوردن هندرسون به دنبال جذب هافبک‌هایی بود که بتوانند جای خالی آنها را پر کنند. این باشگاه در جذب مویزس کایسدو و رومئو لاویا موفق نبود و هر دو بازیکن را در رقابت با چلسی واگذار کرد.

1857101

حالا گفته می‌شود که این دو باشگاه رقابتی را برای جذب گراونبرخ از بایرن مونیخ آغاز کرده‌اند تا نه فقط در زمین بازی، بلکه در بیرون از میدان هم نشان دهند که رقابت برای آنها جدی است.

باشگاه بایرن مونیخ هنوز چراغ سبزی برای جدایی این هافبک هلندی نشان نداده، اما منابع نزدیک به این باشگاه تاکید دارند که هیچ اتفاقی تا زمان بسته شدن پنجره نقل و انتقالات تابستانی در 31 آگوست (نهم شهریور) دور از ذهن نیست.

مذاکرات بین باشگاه‌ها برای در نظر داشتن شرایط ادامه دارد و باید دید که آیا این هافبک هلندی در نهایت در این تابستان از بایرن جدا خواهد شد یا خیر.

دیدگاه‌ها