کد خبر : 1959537 | 31 مرداد 1402 ساعت 12:36 | 36.9K بازدید | 20 دیدگاه

رسمی: مدافع چلسی راهی نیوکسل شد

لوئیس هال، مدافع جوان چلسی، به صورت قرضی و به مدت یک فصل به نیوکسل پیوست.

رسمی: مدافع چلسی راهی نیوکسل شد

به گزارش "ورزش سه"، هال از کودکی در آکادمی چلسی رشد کرد و از تیم زیر هشت سال عضو این باشگاه بود تا بتواند استعدادش را پرورش دهد و در این راه موفق هم بود.

او پیش از آن که 18 ساله شود موفق شد برای اولین بار در ترکیب تیم بزرگسالان چلسی در دیدار برابر چسترفیلد در دور سوم از رقابت‌های جام حذفی سال 2022 که با پیروزی 1-5 این تیم همراه بود به میدان برود و 90 دقیقه برای آنها بازی کند.

این بازیکن فصل گذشته هم در آکادمی چلسی حضور داشت و هم در تمرینات تیم بزرگسالان شرکت می‌کند تا در صورت لزوم بتواند به آنها کمک کند و بیشتر از 11 بازی هم برای این تیم انجام داد و در نهایت هم توانست عنوان بهترین بازیکن سال آکادمی را در پایان فصل از آن خود کند. 

1913625

از مدتی پیش زمزمه‌هایی درباره تصمیم باشگاه چلسی برای فروش این بازیکن در پنجره نقل و انتقالات تابستانی به گوش می‌رسد و حالا این انتقال به صورت رسمی نهایی شد. 

این باشگاه دقایقی قبل با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد که این مدافع انگلیسی با امضای قراردادی یک ساله و قرضی راهی نیوکسل شده تا فرصت بازی بیشتری در طول این فصل در ترکیب تیم جدیدش داشته باشد.

بند فروش اجباری در قرارداد این بازیکن با باشگاه نیوکسل وجود دارد، اما این بند در صورت ارائه عملکرد مدنظر آنها فعال خواهد شد. این مدافع 18 ساله قرار است پیراهن شماره 20 نیوکسل را در فصل  جدید به تن کند.

دیدگاه‌ها