کد خبر : 1959541 | 31 مرداد 1402 ساعت 12:56 | 13.4K بازدید | 14 دیدگاه

نقل و انتقالات برای ما تمام شد؛

امیدیان: مقابل پرسپولیس و استقلال هم هجومی بودیم

مربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک می‌گوید مجتبی حسینی همواره به دنبال ارائه فوتبال زیباست.

امیدیان: مقابل پرسپولیس و استقلال هم هجومی بودیم

به گزارش "ورزش‌ سه"، جلال امیدیان، مربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک، در نشست خبری پیش از مصاف برابر هوادار که روز آینده در ورزشگاه اکباتان برگزار می‌شود، گفت: بازی مشکلی در پیش داریم. تیم هوادار یک تیم خوب و با سازماندهی است. دو بازی گذشته آنها هم نشان داده که تیم قابل احترامی هستند. می‌دانیم بازی مشکلی است. تمرینات خوبی زیر نظر آقای حسینی انجام داده‌ایم و امیدواریم فردا با یک بازی قوی و با دوندگی و تمرکز زیاد سه امتیاز را کسب کنیم.

سوال اول از امیدیان درباره شرایط این روزهای آلومینیوم بود و او در واکنش به این سوال که آیا اوضاع بر وفق مراد است یا خیر، بیان کرد: ما وقتی به اراک آمدیم 4 تیرماه تمرینات را شروع کردیم و تا 18 مردادماه که مسابقات شروع شد، 45 تیم را در اختیار داشتیم. بنا بر دلایلی ریزش بازیکن زیاد داشتیم. در یک پست سه بازیکن از دست دادیم، دروازه بان از دست دادیم، خط جلو را از دست دادیم. به هر حال ساختن تیم سخت بود، اما آقای حسینی با تجربه ای که دارد، این تیم را ساخت. تیمی با تلفیق از جوانان و با تجربه‌ها ساختیم. بازخوردش خوب بوده ولی انتظارات بیشتری داریم. امیدوارم با شعار همیشگی آقای حسینی که کار و تلاش شبانه‌روزی است، بتوانیم در ادامه راه اثرگذاری خوبی داشته باشیم. همراه با نتیجه خوب برای آلومینیوم.

1913633

او سپس در واکنش به این سوال که آیا فعالیت آلومینیوم در پنجره تابستانی تمام شده، بیان کرد: نقل و انتقالات تقریبا برای ما تمام شده. شاید یک بازیکن بگیریم، اما نقل و انتقالات برای ما تمام شده و به تیم امیدواریم.

امیدیان در واکنش به این سوال که به نظر می‌رسد مجتبی حسینی در فصل جدید به دنبال ارائه یک فوتبال تهاجمی است، گفت: آقای حسینی در ذوب آهن سرمربی تیم بوده و در تیم‌های مختلفی بوده. تیم باید هم خوب دفاع کند و هم خوب حمله. پارسال اتفاقاتی برای ما در پیکان افتاد. من اعتقادم این است که فسلفه آقای حسینی همیشه بازی زیبا همراه با گل نخوردن به عنوان اولویت اول بوده است. امیدواریم برخلاف پارسال بتوانیم در این فصل عملکرد بهتری در فاز گلزنی داشته باشیم.

از امیدیان درباره نحوه تعامل باشگاه با تیم امید پرسیدند و او در واکنش به این سوال عنوان کرد: آقا مجتبی همیشه با مربیان تیم‌های ملی تعامل داشته است. این تعامل قطعا اتفاق خواهد افتاد. به هر حال شرایط باشگاه را هم باید در نظر داشت، ولی باشگاه هم قبلا تعامل خودش را نشان داده است.

دیدگاه‌ها