کد خبر : 1959685 | 01 شهریور 1402 ساعت 03:03 | 13.9K بازدید | 8 دیدگاه

محمود فکری و پیام مهم به فوتبال تهران

ما می‌خواهیم بانک ملی و راه آهن باشیم

محمود فکری سرمربی هوادار در مورد فلسفه جوانگری در تیم‌شان صحبت کرد؛ او این باشگاه را به بانک ملی و راه‌آهن در گذشته تشبیه می‌کند.

ما می‌خواهیم بانک ملی و راه آهن باشیم

به گزارش "ورزش سه"، هوادار تهران حالا سومین فصل حضورش در لیگ برتر ایران را تجربه می‌کند. هواداری‌ها در دو فصل اخیر با رضا عنایتی و ساکت الهامی در کنار بازی دادن به بازیکنان باتجربه، از مهره‌های جوان و کم نام و نشان هم استفاده کرده که در این تابستان دو بازیکن این تیم به استقلال و گل‌گهر رفتند. خالدآبادی راهی استقلال شد و سحرخیزان پیراهن تیم سیرجانی را به تن کرد.

حالا این روند با محمود فکری هم در هوادار ادامه پیدا کرده و این سرمربی در همین دو هفته ابتدایی از بازیکنان جوان دیگری بهره برده است‌.

هوادار تیمی است که می‌تواند خلا تیم‌های بازیکن‌ساز قدیمی همچون بانک ملی و راه‌آهن را در تهران پر کند و سکوی پرتاب بسیار خوبی برای بازیکن‌های جوان باشد. البته محمود فکری می‌گوید باید حمایت‌ از هوادار وجود داشته باشد که بنفش‌ها به سرنوشت تیم‌های بازیکن‌ساز قدیمی دچار نشوند.

فکری در کنفرانس خبری بازی خود در مورد استفاده از جوانان و طرفدار نداشتن‌شان گفت: شاید در سال‌های گذشته باشگاه‌هایی مثل بانک ملی، راه آهن، آرارات و...بازیکن ساز بودند و ما می‌توانیم جزو باشگاه‌های بازیکن ساز باشیم. اینکه تیم طرفدار ندارد موضوعی است اما مطمئن هستم اگر پایگاهی برای خودش پیدا کند می‌تواند صاحب طرفدار هم شود. تیم‌های بازیکن ساز باید مورد توجه رسانه‌ها قرار بگیرند چرا که پیش از این تجربه داشتیم و بعد که تیم‌ها از بین رفتند رسانه‌ها گفتند چرا بانک ملی از بین رفت یا راه آهن دیگر نیست. زمانی که هستند حمایتشان کنیم. درحد خودمان به ما توجه شود باعث دلگرمی می‌شود و انرژی بیشتری بگیریم.

سرمربی هوادار در این خصوص ادامه داد: به جوان‌ها میدان می‌دهیم. نمی‌خواهیم این جوانان را در هوادار نگه داریم اینها تزریق می‌شوند به فوتبال ملی و باشگاهی و می‌توانند به فوتبال ایران کمک کنند. با توجه به بودجه مجبوریم جوانگرایی کنیم و از طرفی خودم دوست دارم به جوانان میدان بدهم و امیدوارم این روند حفظ شود.

1914053
فرهاد زاوشی، بازیکن تیم ملی جوانان که فصل گذشته هم عضو هوادار بود در این فصل خیلی زود مورد اعتماد قرار گرفته و در قزوین جزو تعویض‌های محمود فکری بود.
1914054
محمد دیندار 18 ساله در خط حمله هوادار مورد اعتماد محمود فکری است. او سابقه بازی در سایپا را دارد و از جوان‌هایی است که در لیگ امسال فرصت بازی پیدا کرده.

دیدگاه‌ها