کد خبر : 1959687 | 31 مرداد 1402 ساعت 23:57 | 38.8K بازدید | 7 دیدگاه

اولتیماتوم فیورنتینا به مشتریان سفیان امرابط

این ستاره تنها برای سه روز فروشی است!

باشگاه فیورنتینا برای فروش سفیان امرابط، ستاره مراکشی‌اش، ضرب العجل تعیین کرد.

این ستاره تنها برای سه روز فروشی است!

به گزارش "ورزش سه"، باشگاه فیورنتینا تکلیف ماندن یا رفتن سفیان امرابط را ظرف 48 الی 72 ساعت آینده روشن خواهد کرد؛ این یعنی مشتریان ستاره مراکشی تنها تا بازی روز جمعه مقابل راپید وین در پلی آف کنفرانس لیگ فرصت دارند تا برای خرید او با فیورنتینا به توافق برسند.

به گزارش کوریره دلو اسپورت، باشگاه فیورنتینا نمی‌خواهد در شرایطی قرار بگیرد که در روزهای پایانی نقل و انتقالات تابستانی مجبور به ورود به بازار برای جذب جانشین امرابط شود.

گفته می‌شود قیمت مورد نظر فیورنتینا برای فروش ستاره مراکشی حدود 30 میلیون یورو است. باشگاه‌هایی چون اتلتیکو مادرید، منچستریونایتد و لیورپول جزو مشتریان امرابط هستند اما هنوز به طور جدی با فیورنتینا وارد مذاکره نشده‌اند.

1914056

بارسلونا بلافاصله پس از جام جهانی و در پنجره نقل و انتقالات زمستانی برای خرید امرابط تلاش کرد اما موفق به جلب رضایت فیورنتینا نشد. این بازیکن همچین شانس این را دارد که دوباره شاگرد اریک تن‌هاخ این بار در منچستریوناتد شود اما شیاطین سرخ هنوز جدیت کافی در این زمینه به خرج نداده‌اند.

از لیورپول به عنوان دیگر مشتری جدی امرابط یاد می‌شد اما جذب واتارو اندو از اشتیاق آنها کاست. اتلتیکو مادرید نیز به دنبال جذب جانشینی برای رودریگو دی پائول در صورت انتقال او به عربستان بود که این اتفاق رخ نداد تا پروژه جذب امرابط نیز منتفی شود.

دیدگاه‌ها