کد خبر : 1959707 | 01 شهریور 1402 ساعت 00:35 | 2K بازدید | 0 دیدگاه

میلاد: قایقرانان در خشکی پارو می‌زدند

مربی تیم ملی پاراکانو گفت: هر چند در آزادی قایقرانان اعزامی به مسابقات قهرمانی جهان آلمان به دلیل کمبود آب دریاچه در خشکی پارو می‌زدند اما شرایط آنها راضی کننده است و امید به کسب ۳ سهمیه پارالمپیک پاریس را داریم.

میلاد: قایقرانان در خشکی پارو می‌زدند

به گزارش "ورزش سه" به نقل از ایسنا، محسن میلاد، با اشاره به اعزام شهلا بهروزی راد، اسلام جاهدی و سعید حسین پور به مسابقات قهرمانی جهان پاراکانو در دویسبورگ آلمان اظهار کرد: رقابت‌های قهرمانی جهان پاراکانو با هدف کسب سهمیه پارالمپیک پاریس از یکم تا ششم شهریور در دوئیسبورگ آلمان برگزار می‌شود که هر ۳ ورزشکار اعزامی با توجه به تمرینات خوبی که پشت سر گذاشتند شانس بالایی برای کسب مدال و سهمیه پارالمپیک پاریس را دارند.

وی با اشاره به کمبود آب دریاچه آزادی و شرایط سخت قایقرانان اعزامی برای آماده‌سازی خود جهت شرکت در مسابقات قهرمانی جهان، اظهار کرد: قایقرانان اعزامی در شرایطی خود را برای شرکت در این رقابت‌ها آماده کردند که ارتفاع آب دریاچه در برخی نقاط خیلی کمتر از ۲ متر بود و در خشکی پارو می زدند تا آب.

مربی تیم ملی پاراکانو در پاسخ به این پرسش که شرایط قایقرانان اعزامی از لحاظ تمرین در آلمان چگونه است؟ گفت: آب دریاچه در این جا به حدی خوب است که وقتی قایقرانان تمرینات خود را شروع کردند احساس سبکی می‌کردند و معتقد بودند که شرایط سخت تمرینات در دریاچه آزادی سبب شده تا در آلمان از نظر بدنی در اوج آمادگی باشند.

میلاد تصریح کرد: نگاه ما در مسابقات قهرمانی جهان آلمان کسب مدال و سهمیه پارالمپیک است. با توجه به شرایط خوبی که قایقرانان دارند و رکوردهای خوبی که به ثبت رسانده‌اند به هر ۳ قایقران امیدوار هستیم.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا از نظر کلاس بندی قایقرانان اعزامی مشکل خاصی نداشتند؟ افزود: اسلام جاهدی و شهلا بهروزی راد چون قبلا کلاس بندی شده بودند مشکلی نداشتند تنها سعید حسین پور باید در KL۱ کلاس او تایید می‌شد که از این جهت مشکل خاصی نداشت. حسین پور یکی از امیدهای ما در این کلاس برای کسب مدال طلا در قهرمانی جهان و حتی پارالمپیک پاریس است.

میلاد همچنین در پاسخ به این سوال که آیا قایقرانان اعزامی از نظر تجهیزات مشکل خاصی در آلمان ندارند؟ خاطرنشان کرد: قایقرانان در بدو ورود به آلمان قایق‌های خود را دریافت کردند و از این جهت مشکل خاصی وجود ندارد. در این رقابت‌ها قایقرانان در مسافت ۲۰۰ متر پارو می‌زنند که با توجه به آنالیزی که از وضعیت ورزشکاران داشتیم به آن ها امیدواریم.

مربی تیم ملی پاراکانو درباره وضعیت تیم در مسابقات قهرمانی جهان دوره قبل که در مجارستان برگزار شد، اظهار کرد: در مسابقات قهرمانی جهان ۲۰۱۹ مجارستان تنها شهلا بهروزی راد توانست در کلاس KL۳ به مدال برنز دست پیدا کند، اما این دوره با رکوردهای خوبی که ورزشکاران در تمرینات به ثبت رسانده‌اند هر ۳ قایقران شرایط خوبی دارند و عملکرد آن‌ها نسبت به دوره قبل بهتر خواهد بود.

دیدگاه‌ها