کد خبر : 1959711 | 01 شهریور 1402 ساعت 01:07 | 37.2K بازدید | 16 دیدگاه

اتفاق تلخ برای کاپیتان تیم ملی در اروپا

آ ا ک آتن در حضور مدافع چپ ایرانی خود مقابل آنتورپ مغلوب شد.

اتفاق تلخ برای کاپیتان تیم ملی در اروپا

به گزارش "ورزش سه"، در یکی از مسابقات دور رفت مرحله نهایی پلی آف فصل ۲۴-۲۰۲۳ لیگ قهرمانان اروپا، تیم فوتبال آ ا ک آتن که احسان حاج صفی را در ترکیب ابتدایی و میلاد محمدی را جزو نفرات ذخیره داشت، از ساعت ۲۲:۳۰ سه‌شنبه شب در بوسویل استادیوم مقابل تیم رویال آنتورپ بلژیک قرار گرفت.

یاران حاج‌صفی و محمدی چهار شب پس از اینکه تساوی دراماتیکی مقابل دینامو زاگرب کرواسی داشتند و توانستند از مرحله سوم پلی آف لیگ قهرمانان اروپا صعود کنند، در جدال خارج از خانه برابر رویال آنتورپ بلژیک کار سختی پیش رو داشتند و با یک گل مغلوب شدند.

تیم فوتبال آ ا ک آتن علی‌رغم نمایش فنی کاملا بهتر و حملات بیشتر نسبت به رویال آنتورپ بلژیک، در دقیقه ۱۶ روی شوت زمینی وینسنت جانسن دروازه خود را باز شده دید و با وجود اینکه حریف آنها در دقیقه ۵۱ یک اخراجی داد، در جبران گل خورده ناموفق بود و شکست خورد.

یاران حاج صفی و محمدی با شکست یک بر صفر در دیدار رفت مقابل رویال آنتورپ بلژیک، امیدوار هستند هفته آینده در مسابقه برگشت در ورزشگاه اوپاپ آرنا آتن این نتیجه را جبران کنند و با کسب برتری به مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا برسند.

احسان حاج‌صفی، کاپیتان تیم ملی ایران و مدافع چپ آ ا ک آتن حضور کامل در ترکیب این تیم مقابل رویال آنتورپ بلژیک داشت و دومین بازیکن برتر تیمش در این مسابقه اروپایی بود.

میلاد محمدی، دیگر بازیکن ایرانی چپ‌پای آ ا ک آتن یونان مثل دیدارهای قبل شانس بازی به دست نیاورد و در دیدار با رویال آنتورپ بلژیک تا پایان نیمکت نشین بود.

دیدگاه‌ها