کد خبر : 1959716 | 01 شهریور 1402 ساعت 01:17 | 18K بازدید | 2 دیدگاه

اسطوره NBA وارد لالیگا می‌شود!

استیو کر، قهرمان 9 دوره NBA، به جمع سهام‌داران باشگاه مایورکای اسپانیا پیوست.

اسطوره NBA وارد لالیگا می‌شود!

به گزارش "ورزش سه"، استیو کر که همه او را با قهرمانی‌های متعدد در NBA می‌شناسند به گروه سهامداران باشگاه مایورکای اسپانیا پیوست که اندی کولبرگ، ستاره تنیس امریکا، رئیس فعلی آن است.

کر در گفت و گو با سایت رسمی باشگاه مایورکا این موضوع را تایید کرده و گفت: من و کولبرگ دوستان خوبی هستیم و تابستان امسال در این مورد صحبت‌هایی انجام داده بودیم. او در مورد تغییر مالکیت به من گفت و به من این شانس را داد که بخشی از گروه سرمایه گذاری جدید باشم.

با اشتیاق این پیشنهاد را پذیرفتم چرا که یک فرصت هیجان انگیز است. تابستان گذشته در مایورکا حضور یافتم و به عنوان هوادار یک بازی این تیم را از نزدیک تماشا کردم. حالا می‌توانم بیشتر به آنها کمک کنم و تجربه‌های جدیدی کسب کنم.

1914117

مایورکا پس از صعود به لالیگا توانست به رتبه نهم فصل گذشته این مسابقات دست پیدا کند. آنها به دنبال کسب جایگاهی بهتر هستند اما شروع خوبی در فصل جدید نداشته‌اند و با یک تساوی و یک شکست در دو بازی نخست تیم چهاردهم جدول رده بندی هستند.

استیو کر در زمان بازی عضو تیم رویایی شیکاگو بولز بود و همراه با مایکل جردن توانست 3 بار قهرمان شود. او 2 بار نیز همراه با سن آنتونیو قهرمان شد و در ادامه نیز به عنوان مربی طعم این موفقیت بزرگ را چشید تا به یکی از بزرگترین چهره‌های NBA تبدیل شود.

دیدگاه‌ها