کد خبر : 1959718 | 01 شهریور 1402 ساعت 03:40 | 31.1K بازدید | 22 دیدگاه

با وجود ولخرجی: چلسی چهار ستاره دیگر می‌خواهد!

جیمی کاراگر، ستاره سابق لیورپول، می‌گوید چلسی برای حضور در جمع مدعیان لیگ برتر به خریدهای بیشتری نیاز دارد.

با وجود ولخرجی: چلسی چهار ستاره دیگر می‌خواهد!

به گزارش "ورزش سه"، چلسی در این پنجره نقل و انتقالاتی نزدیک به 350 میلیون یورو هزینه کرده‌اند تا بتوانند بازیکنان مدنظر مائوریسیو پوچتینو را به خدمت بگیرند. 

آنها رکورد نقل و انتقالات تاریخ فوتبال انگلیس را شکستند و مویزس کایسدو را با قراردادی به ارزش بیش از 120 میلیون یورو به خدمت گرفتند تا ناکامی فصل گذشته را جبران کنند و بتوانند تحت هدایت سرمربی آرژانتینی‌شان به موفقیتی که مدنظر دارند دست پیدا کنند. 

اما کاراگر معتقد است که آنها با وجود تمام این ولخرجی‌ها که صدای مربیان بزرگی مانند پپ گواردیولا و یورگن کلوپ را هم درآورده هنوز تا رسیدن به تیمی که توان رقابت برای قهرمانی را داشته باشد فاصله دارند. 

1909303

او در این باره به اسکای اسپورت گفت:« من فکر می‌کنم حرفی که می‌توان درباره نتایج دو هفته اول چلسی زد این است که این نتایج برای آنها ناامیدکننده بوده است اما آنها در بازی برابر لیورپول سبک بازی درخشانی داشتند و فکر می‌کنم مقابل وستهم هم خوب بازی کردند. 

اما حس می‌کنم وقتی این حجم از پول خرج شده، عجیب است که مردم آنها را جز چهار تیم صدر جدول نمی‌دانند. با این حال، بسیاری این هزینه را برای کسب سهمیه و حضور در کورس قهرمانی کافی می‌دانند اما در حقیقت این درست نیست. 

اگر از من بپرسید که آنها به چند بازیکن برای به چالش کشیدن و رقابت با منچسترسیتی نیاز دارند، پاسخم این است که آنها به یک دروازه‌بان خوب نیاز دارند. حتی با این که روبرت سانچز را جذب کرده‌اند. تیاگو سیلوا هم 38 ساله است، پس به یک مدافع میانی تراز اول نیاز دارند. 

این تیم با فقدان مهاجمی چارچوب شناس و بسیار گلزن روبرو است. شاید بهتر است بگوییم آنها هنوز به چهار بازیکن درخشان دیگر نیاز دارند تا تنها توان رقابت با سیتی و نه قهرمانی در لیگ را داشته باشند.»

دیدگاه‌ها