کد خبر : 1959737 | 01 شهریور 1402 ساعت 02:12 | 4.7K بازدید | 1 دیدگاه

تقی‌پور: سربلند از زمین خارج شدیم؛

کنایه مربی صدرنشین لیگ برتر فوتسال به داوران

اسماعیل تقی‌پور به تمجید از دروازه‌بان و بازیکنان تیمش پرداخت و پاسخ عجیبی در خصوص عملکرد داوران داد.

کنایه مربی صدرنشین لیگ برتر فوتسال به داوران

به گزارش "ورزش سه" هفته چهارم لیگ‌برتر فوتسال با مداومت مدافع عنوان قهرمانی و حفظ رکورد صددرصد پیروزی شاگردان اسماعیل تقی‌پور به پایان رسید. مس‌سونگون در این دیدار خارج از خانه، کار بسیار دشواری را مقابل سن‌ایچ ساوه داشت و در حالی که با اختلاف سه‌گل از حریف سرسخت خود پیش افتاده بود، در دقایق پایانی تحت فشار طرفداران ساوجی و حملات حریف قرار گرفت. اما سرانجام با درخشش دروازه‌بان جوانش سه امتیاز را به خانه بُرد.

1914161

*اسماعیل تقی‌پور پس از بازی با تیم سن‌ایچ ساوه، مصاحبه‌ای را با خبرنگار ما داشت که در ادامه خواهیم خواند

*می‌توانستیم راحت‌تر پیروز شویم

به تیم حریف خسته نباشید می‌گویم و از شاگردانم بی نهایت تشکر می‌کنم. آنها در این شرایط سخت و جو سنگین سالن نشان دادند که چه بازیکنان بزرگی هستند. پیروزی شیرینی بود که می‌توانست راحت‌تر از این هم به دست بیاید اما مهم 3 امتیاز بود که به لطف خدا کسب شد.
 
*اتحاد و کار تیمی بچه‌ها غرور انگیز بود
یک گل در خانه حریف عقب افتادیم اما 4 گل در ادامه زدیم و به بازی برگشتیم. از اواسط نیمه دوم کمی شرایط با توجه به جو بازی سخت شده بود اما از پس کار برآمدیم و سربلند به خانه بر می‌گردیم. دیدن کارهای تیمی و اتحاد بچه ها در چنین شرایطی واقعا باعث غرور و افتخار من بود.
 
*عملکرد داوری

به تیم داوری خسته نباشید می‌گویم فقط همین!
 
*لحظات حساس پایانی

فوتسال ورزش لحظه‌هاست و تا آخرین ثانیه باید انتظار هر اتفاقی را داشته باشیم. همان طور که دیدید تیم حریف 40 ثانیه مانده به پایان بازی صاحب یک ضربه پنالتی شد که خوشبختانه از دست رفت و نتیجه تغییری نکرد. جا دارد به نمایش تحسین برانگیز مهدی رستمی‌ها هم اشاره کنم که این پنالتی و یک پنالتی دیگر در نیمه اول مهار کرد و نقش مهمی در بردمان داشت.

1914159

دیدگاه‌ها