کد خبر : 1959768 | 01 شهریور 1402 ساعت 11:39 | 5.4K بازدید | 4 دیدگاه

دوئل عالمیان و هدایی برای انفرادی هانگژو

فعلا قرار نیست سرمربی تیم ملی تنیس روی میز اعلام کند که چه کسی همراه نوشاد عالمیان در مرحله انفرادی بازی‌های آسیایی هانگژو به رقابت می‌پردازد.

دوئل عالمیان و هدایی برای انفرادی هانگژو

به گزارش "ورزش سه"و به نقل از ایسنا، جمیل لطف‌الله نسبی در پاسخ به این پرسش که قاعدتا نوشاد عالمیان در انفرادی بازی‌های آسیایی حضور دارد و بین نیما عالمیان و امیرحسین هدایی چه کسی قرار است نفر دوم بخش انفرادی ایران باشد؟ بیان کرد: فعلا اعلام نمی‌کنیم. اگر اعلام کنیم ممکن است در ذوق کسی بخورد یا انگیزه‌اش را از دست بدهد. برای انتخاب، ملاک‌های زیادی مانند نظم و انضباط اردویی، رنکینگ جهانی، عملکرد باشگاهی، نتایج بازیکنان در دو سال گذشته را در نظر می‌گیریم تا در نهایت به یک تصمیم درست برسیم.

لطف‌الله نسبی در پاسخ به این پرسش که ملاک‌ها را به خود بازیکنان اعلام کرده‌ است تا بعدا کسی از اینکه انتخاب نشده، ناراحت نشود؟ گفت: تصمیمی است که باید گرفته شود و کسی که انتخاب می‌شود خوشحال خواهد بود و کسی که در انفرادی نیست طبیعتا ناراحت می‌شود. چاره‌ای نداریم و محدودیت تعداد شرکت کننده وجود دارد. بازیکنان هم باید مسئله را درک کنند. اگر کسی کنار گذاشته می‌شود دلیل بر ضعیف بودنش نیست. ما باید کاری کنیم منافع ملی حفظ شود و بالاخره هر کسی که حقش است، بازی می‌کند.

1332530

شانس پینگ‌پنگ برای مدال بازی‌های آسیایی
سرمربی تنیس روی میز ایران در مورد اینکه واقع بینانه نگاه کنیم ایران تا چه اندازه شانس گرفتن مدال در بازی‌های آسیایی هانگژو را دارد، تصریح کرد: بازیکنان در انفرادی، دونفره و تیمی شانس دارند. با این حال بستگی به قرعه دارد و برخی تیم‌ها آنقدر قوی هستند که راهی برای بردن آنها نیست مانند چین. اخیرا بازیکنان ما در تورهای جهانی بازیکنان خوبی مانند ژاپنی‌ها را شکست داده‌اند و این اتفاق امیدوارکننده است. در حال حاضر هم شرایط خوبی دارند و بهترین تیم است و امیدوارم نتیجه خوبی بگیرند. با اضافه شدن امیرحسین هدایی به نوشاد و نیما شرایط بهتر شده است.

واکنش به گلایه از امکانات اردو
او در پاسخ به این پرسش که بازیکنان باید چند روز در قهرمانی آسیا کره‌جنوبی مسابقه بدهند و اوج عملکردشان در این رویداد است یا بازی‌های آسیایی؟ تاکید کرد: در هر دو رویداد، قهرمانی آسیا و بازی‌های آسیایی باید در اوج باشند. در فاصله‌ بین قهرمانی آسیا و بازی‌های آسیایی باید به فرانسه بروند و مسابقات باشگاهی دارند اما فرصتی است که ریکاوری شوند.

سرمربی تیم ملی در مورد گلایه ورزشکاران از برخی امکانات اردو مانند کیفیت غذا تصریح کرد: مشکلی که دارند را با ما در میان می‌گذارند. توان فدراسیون هم محدود است و در  همه حوزه‌ها مشکلات وجود دارد. با این حال فدراسیون در حد توان امکانات را فراهم کرده است.

دیدگاه‌ها