کد خبر : 1959771 | 01 شهریور 1402 ساعت 11:47 | 44.1K بازدید | 29 دیدگاه

ضربه هازارد به لیورپول: او این ستاره را به چلسی برد!

ادن هازارد، ستاره سابق چلسی، نقش مهمی در پیوستن رومئو لاویا به این باشگاه ایفا کرده است.

ضربه هازارد به لیورپول: او این ستاره را به چلسی برد!

به گزارش "ورزش سه"، نمایش خوب و درخشان لاویا باعث شد که چند باشگاه بزرگ اروپایی به دنبال جذب او در این پنجره نقل و انتقالات تابستانی باشند و در نهایت این چلسی بود که موفق به انجام این انتقال شد. 

لیورپول دیگر باشگاهی بود که تمام تلاشش را برای به خدمت گرفتن این هافبک سابق ساوتهمپتون به کار گرفت اما اتفاقی که درباره مویزس کایسدو افتاد، اینجا هم تکرار شد تا دست آنها بار دیگر کوتاه بماند. 

حالا اتلتیک خبر داده که هازاد نقش مهمی را در متقاعد کردن این بازیکن برای انتخاب چلسی به جای لیورپول در این تابستان ایفا کرده و به کمک باشگاه سابقش آمده است. 

1911466

لاویا به صورت جدی در حال ارزیابی شرایط هر دو باشگاه و پیشنهادهایی که از آنها داشت بود که هازارد تماسی تلفنی با او گرفت و درباره شرایط چلسی و مزایایی که حضور در استمفوردبریج برایش به همراه خواهد داشت صحبت کرد. 

صحبتی که این ستاره سابق چلسی با این هافبک بلژیکی داشت باعث شد که او در تصمیمش برای پیوستن به جمع آبی‌های لندن مصمم شود و به پیشنهاد لیورپول پاسخ منفی بدهد تا پیراهن این تیم را به تن کند. 

به نظر می‌رسد که هازارد حتی پس از چند سال دوری از لیگ برتر هم همچنان به داد چلسی می‌رسد تا بتواند رقبایش را از میدان به در کند.

دیدگاه‌ها