کد خبر : 1959836 | 02 شهریور 1402 ساعت 03:15 | 23.9K بازدید | 2 دیدگاه

ایتالیا پشت اسپالتی را خالی کرد: به ما ربط ندارد!

گابریلیه گراوینا، رئیس فدراسیون فوتبال ایتالیا، مدعی شده که لوچانو اسپالتی باید خودش مشکل را با باشگاه ناپولی حل کند.

ایتالیا پشت اسپالتی را خالی کرد: به ما ربط ندارد!

به گزارش "ورزش سه"، تصمیم ناگهانی روبرتو مانچینی برای کناره‌گیری از سمتش به عنوان سرمربی تیم ملی ایتالیا باعث شد که فدراسیون فوتبال این کشور انتخاب دیگری برای این پست داشته باشد. 

اسپالتی که فصل گذشته موفق شد ناپولی را پس از بیش از سه دهه به عنوان قهرمانی لیگ ایتالیا برساند، حالا قرار است به تیم ملی کشورش برای صعود به رقابت‌های جام ملت‌های اروپای 2024 و دفاع از عنوان قهرمانی کمک کند. 

گراوینا درباره انتخاب این مربی به کوریره دلاسرا گفت: «ما او را انتخاب کردیم چون به تازگی قهرمانی در سری آ را تجربه کرده و تمامی کسانی که عاشق فوتبال هستند را بسیار هیجان‌زده کرده بود. او از تجربه کافی برخوردار است و اشتیاق بسیاری از همان تماس اول نشان داد. 

1888316

این انتخابی رمانتیک و با فکر و ایده درست بود. او بهترین انتخاب برای ما با توجه به آنچه در ذهن داشتیم بود و می‌تواند تمدید قرارداد را هم در پی داشته باشد. اسپالتی تخصص بسیاری در استفاده از بازیکنان جوان هم دارد.»
بندی در قرارداد این مربی با ناپولی وجود داشت که اگر هر باشگاهی یا تیم ملی‌ای قصد استفاده از او را داشت باید مبلغی به این باشگاه پرداخت و بحث‌های بسیاری در این باره مطرح شده است. 

رئیس فدراسیون فوتبال ایتالیا در این باره اضافه کرد: «وکلا اطمینان حاصل کردند که ما بتوانیم با اسپالتی مذاکره کنیم و سایر مسائل مربوط به خود اسپالتی و سابقش خواهد بود که باید آن را حل کند.»

دیدگاه‌ها