کد خبر : 1959974 | 02 شهریور 1402 ساعت 03:53 | 13.7K بازدید | 3 دیدگاه

آلمان یا ترکیه: ییلدیز باید یکی را انتخاب کند

دوئل دو فدراسیون بر سر ستاره یوونتوس

دو کشور آلمان و ترکیه تلاش می‌کنند تا نظر کنان ییلدیز را برای بازی در تیم‌های ملی کشورشان جلب کنند.

دوئل دو فدراسیون بر سر ستاره یوونتوس

به گزارش "ورزش سه"، ستاره 18 ساله یوونتوس در شهر رگنسبورگ باواریا به دنیا آمده اما در رده  سنی زیر 17 و زیر 21 سال برای تیم ملی ترکیه بازی کرده است. پدر او اهل ترکیه و مادرش آلمانی است. به این ترتیب او واجد شرایط بازی برای تیم ملی بزرگسالان هر دو کشور است و حالا زمان انتخاب فرا رسیده است.

به گزارش فوتبال ایتالیا، فدراسیون فوتبال ترکیه در نظر دارد تا به زودی این بازیکن را به تیم ملی بزرگسالان خود دعوت کند و آینده او را در عرصه ملی تضمین کند. این در حالی است که آلمانی‌ها نیز روند پیشرفت ییلدیز را زیر نظر دارند.

1914630

کنان تابستان سال گذشته پس از پایان قراردادش با بایرن مونیخ طی انتقالی رایگان به یوونتوس پیوست. او تمام طول تابستان امسال با تیم اصلی یووه تمرین کرد و هفته گذشته اولین بازی خود را برای این تیم در سری A مقابل اودینزه انجام داد.

او در دقایق پایانی دیدار هفته اول تیمش در فصل جدید به میدان رفت. مصاحبه مکس آلگری در مورد مدل موهای این بازیکن به سوژه جالبی برای رسانه‌های ایتالیایی تبدیل شده بود. سرمربی یووه با اشاره به اینکه ستاره جوانش بخش زیادی از بازی را صرف رسیدن مرتب کردن موهایش کرده بود اعلام کرد که از او خواهد خواست تا موهایش را کوتاه کند و سر تمرینات حاضر شود.

دیدگاه‌ها