کد خبر : 1960027 | 02 شهریور 1402 ساعت 08:31 | 27.3K بازدید | 10 دیدگاه

بالاخره یک اسپانسر برای آبی‌ها پیدا شد

راه حل چلسی برای پایان آبروریزی بزرگ

چلسی قرار است اسپانسر جدید روی پیراهنش را برای فصل 2023-24 معرفی کند.

راه حل چلسی برای پایان آبروریزی بزرگ

به گزارش "ورزش سه"، باشگاه چلسی بعد از عدم توافق با اسپانسر قبلی، پیراهن‎های فصل جدیدش را بدون درج نام و نشان اسپانسر رونمایی کرد. این باشگاه تا همین چند روز پیش نیز درگیر موضوع اسپانسر بود که بالاخره ختم به خیر شد.

معرفی لباس بدون اسپانسر و در ادامه شروع فصل با همین شرایط باعث ایجاد پارادوکس بزرگی در جمع آبی های لندن شده بود. آنها بعد از نمایش ضعیف فصل گذشته در پیدا کردن اسپانسر به مشکل برخورده بودند.

به گزارش تلگراف، باشگاه چلسی برای عقد قرارداد 40 میلیون پوندی (51 میلیون دلار) با کمپانی Infinite Athlete به توافق دست یافته تا مشکل بزرگی که اخیرا با آن مواجه بود را به خیر و خوشی پشت سر بگذارد.

این کمپانی که در زمینه فناوری فعالیت می کند مذاکرات نزدیکی با سران چلسی داشت که بخشی از آن مربوط به تصاحب حق نام‌گذاری ورزشگاه استمفوردبریچ طی قراردادی با زمان و مبلغ مشخص بود.

اگر چه با داشتن مالک مولتی میلیاردری چون تاد بولی امکان به مشکل خوردن باشگاه بدون اسپانسر خیلی ضعیف به نظر می رسد اما برای هواداران چلسی قابل درک نبود که تیمی با افتخارات و جایگاه آبی های لندن بدون اسپانسر در بازی ها حضور پیدا کند.

دیدگاه‌ها