کد خبر : 1960126 | 02 شهریور 1402 ساعت 16:36 | 26K بازدید | 9 دیدگاه

حرف‌های جنجالی ستاره شیلیایی

دروازه‌بانی که از من گل خورد بعدا خودش را کشت!

اظهارنظر آرتورو ویدال در مورد مرگ روبرت انکه حواشی زیادی را باعث شده است.

دروازه‌بانی که از من گل خورد بعدا خودش را کشت!

به گزارش "ورزش سه"، آرتورو ویدال، ستاره شیلیایی سابق بایرن مونیخ، که اکنون با باشگاه برزیلی اتلتیکو پارانائنزه قرارداد دارد، ماه هاست در اوقات فراغت خود از طریق توییچ با هوادارانش ارتباط زنده برقرار می کند و از زندگی خصوصی، ورزشی و نیز مسائل مختلف حرف می زند.

1914950

51154 کاربر این شیلیایی را در آنجا دنبال می کنند و او شخصیت محبوبی در این پلتفرم است. اما در یکی از جدیدترین حضورهایش، ویدال با اظهارنظر درباره روبرت انکه، گلر سابق آلمانی، که 14 سال قبل خودکشی کرد، جنجال به پا کرد.

هنگامی که او در مورد اولین گل خود در بوندسلیگا در 23 سپتامبر 2007 با تیم سابقش بایر لورکوزن مقابل هانوفر با مخاطبانش حرف می زد، ویدال در مورد انکه، گلر وقت هانوفر، گفت: «این اولین گل من در اروپا با پیراهن لورکوزن بود. گوش کنید، این دروازه‌بان بعداً افسرده شد و خودکشی کرد.»

1914951

حادثه تلخی که ویدال می گوید در 10 نوامبر 2009 رخ داد. دروازه بان ملی پوش که به شدت مبتلا به افسردگی بود، جان خود را از دست داد. او اگر زنده بود الان 46 سال داشت.

بسیاری اکنون ویدال را متهم می کنند که مرگ انکه را به سخره گرفته و رفتار وی را زیر سوال برده اند.

چند ساعت بعد از آنکه ویدال با موجی از خشم و کامنت‌های اهانت‌آمیز مواجه شد و بعد از آنکه هزاران نفر در شبکه‌های مجازی به او یادآور شدند که ناامیدشان کرده است، ویدال در دفاع از خود گفت: "به همه ژورنالیست‌های نفرت‌پراکن، در این ویدیو دیدید که من هر چه گفتم با سوءنیت نبود و نمی‌توان از آن نیت بد برداشت کرد. من به اتفاقی که افتاده بود هرگز نخندیدم و هیچوقت چنین کاری نخواهم کرد. صحبتی که داشتم به هیچ وجه با قصد بد نبود. امکان ندارد به چنین شخصی و به چنین اتفاقی بخندم". 

دیدگاه‌ها