کد خبر : 1960188 | 02 شهریور 1402 ساعت 20:26 | 58K بازدید | 27 دیدگاه

آنخل دی‌ماریا:

عربستان دیوانه‌وار پیشنهاد داد ولی رد کردم!

آنخل‌ دی‌ماریا، ستاره آرژانتینی بنفیکا، که امسال تابستان از یوونتوس به این تیم پیوست می‌گوید به پیشنهادهای نجومی باشگاه‌های عربستانی نه گفته است.

عربستان دیوانه‌وار پیشنهاد داد ولی رد کردم!

به گزارش "ورزش سه"، آنخل دی‌ماریا که در پایان فصل گذشته قراردادش با یوونتوس به پایان رسید بازیکنی نبود که بدون تیم یا دست‌کم بدون پیشنهاد باشد. ستاره آرژانتینی اما در نهایت تصمیم گرفت به باشگاهی برگردد که فوتبالش را در اروپا با آن آغاز کرده بود.

امسال تابستان چندین ستاره نامدار فوتبال اروپا راهی عربستان شدند تا به تیم‌های بزرگ لیگ این کشور بپیوندند. اما دی‌ماریا امروز در یک مصاحبه فاش کرد با اینکه پیشنهادهایی نجومی از عربستانی‌ها داشته برای پیوستن به بنفیکا آنها را رد کرده است. پیشنهادهایی که دی‌ماریا آنها را جنون‌آمیز دانست.

1915040

ستاره آرژانتینی که چند ماه پیش با تیم ملی کشورش قهرمان جام جهانی شده گفت: "از عربستان با من تماس گرفتند. راستش تماس‌های خیلی زیادی از آنها داشتم. رقم‌هایی که پیشنهاد می‌دادند جنون‌آمیز بود. ولی من با قلبم تصمیم گرفتم نه مغزم و گفتم مرسی، می‌خواهم به بنفیکا برگردم".

بازگشت این وینگر به پرتغال تا اینجا نتایج مثبتی داشته است. دی‌ماریا در اولین بازی رسمی‌اش با پیراهن بنفیکا در سوپرجام پرتغال مقابل پورتو گلزنی کرد تا قرمزهای بنفیکا فاتح اولین جام فصل بشوند.

1915039

دیدگاه‌ها