کد خبر : 1960246 | 02 شهریور 1402 ساعت 23:32 | 45.9K بازدید | 33 دیدگاه

محمد صلاح به هیچ عنوان فروشی نیست

لیورپول علیه تاریخ‌سازی عربستانی‌ها

باشگاه لیورپول به هیچ عنوان قصد ندارد محمد صلاح را در این فصل به الاتحاد بفروشد.

لیورپول علیه تاریخ‌سازی عربستانی‌ها

به گزارش "ورزش سه"، با وجود تلاش باشگاه الاتحاد عربستان برای به خدمت گرفتن محمد صلاح با رقمی نجومی باشگاه لیورپول نسبت به حفظ ستاره مصری‌اش مصمم است.
قرمزها پیش از این در نقل و انتقالات تابستانی فصل جاری فابینیو را به الاتحاد فروخته‌اند و این باشگاه عربستانی مدت‌هاست تلاش می‌کند محمد صلاح را نیز به خدمت بگیرد.

آنها می‌خواهند با اضافه کردن ستاره 31 ساله به تیم‌شان خود را آماده تاریخ‌سازی در جام باشگاه‌های جهان کنند که زمستان امسال به میزبان عربستان برگزار خواهد شد.

1915152

صلاح، محبوب‌ترین بازیکن عرب در جهان، در شرایطی که باشگاه لیورپول به هیچ عنوان با جدایی‌اش موافق نیست با یک موقعیت بسیار سخت مواجه است. او یا باید در آنفیلد بماند و یا با پذیرفتن الاتحاد، قید جایگاه قابل توجهش در نزد لیورپولی‌ها را بزند و آن را خدشه‌دار کند.

تنها راهی که می‌تواند به جدایی مسالمت‌آمیز بینجامد، جلب رضایت باشگاه لیورپول و رامی عباس، ایجنت محمد صلاح است که دو هفته پیش تاکید کرده بود این بازیکن به قراردادش با لیورپول متعهد است و تابستان امسالی جایی نخواهد رفت.

گفته می‌شود باشگاه الاتحاد حاضر است 77 میلیون پوند (حدود 85 میلیون یورو) در سال به صلاح بپردازند. هدایت باشگاه عربستانی را اسپریتو سانتو، سرمربی سابق تاتنهام، به عهده دارد و ستاره‌هایی چون انگولو کانته، کریم بنزما و فابینیو را پیش از این به خدمت گرفته است.

1914716

الاتحاد برای فتح جام باشگاه‌های آسیا نیاز به یک زوج در حد و اندازه‌های کریم بنزما برای این بازیکن دارد و برای همین روی جذب این بازیکن اصرار می‌کند. صلاح تا کنون هیچ احتمالی را رد نکرده و موضع رسمی خود در مورد انتقال به عربستان را اعلام نکرده است.

محمد صلاح با دستمزد حدود 450 هزار یورو در هفته، پردرآمدترین بازیکن تاریخ لیورپول به حساب می‌آید؛ دو سال از قرارداد او باقی مانده و کلوپ دوست ندارد بعد از جدایی جردن هندرسون تیمش در فصل جاری یک جدایی بزرگ دیگر را تجربه کند.

دیدگاه‌ها