کد خبر : 1960248 | 02 شهریور 1402 ساعت 23:34 | 38.4K بازدید | 34 دیدگاه

آتش‌بازی و قیچی حمدالله به سمت سپاهان (عکس)

ستاره مراکشی الاتحاد نمایش فوق‌العاده‌ای در شب پیروزی تیمش مقابل الریاض داشت.

آتش‌بازی و قیچی حمدالله به سمت سپاهان (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، عبدالرزاق حمدالله پس از زدن ۲۱ گل در فصل گذشته لیگ حرفه‌ای عربستان و کسب عنوان آقای گلی این رقابت‌ها که بالاتر از ستاره‌های نامدار فوتبال این کشور به دست آورد، فصل ۲۴-۲۰۲۳ را هم استثنایی آغاز کرده و پس از گلزنی در دو هفته متوالی، امشب هم برابر الریاض درخشان ظاهر شد.

ستاره مراکشی الاتحاد که چهارمین سال حضورش در این باشگاه را آغاز کرده و شایعات عجیب پیرامون پیوستن به پرسپولیس را پشت سر گذاشته، امشب در جدال با الریاض در هفته سوم لیگ حرفه‌ای عربستان توانست دو گل تماشایی به ثمر برساند و یک پنالتی بگیرد.

1915157

حمدالله در دقیقه ۲۵ پنالتی‌ای که خودش به دست آورده بود را با شوت عالی به گوشه‌ترین نقطه سمت چپ دروازه الریاض زد که توپ دور از دستان گلر حریف به تور دروازه چسبید تا او برای سومین بازی پیاپی گلزنی کند و الاتحاد که با گلزنی کریم بنزما پیش افتاده بود را در این بازی به دومین گل برساند.

ستاره مراکشی الاتحاد در ششمین دقیقه وقت‌های تلف شده نیمه اول هم دوباره دروازه الریاض را باز کرد و تیمش را به گل رساند که گل اول مردود شد، ولی لحظاتی بعد دوباره درخشید و زودتر از کریم بنزما که منتظر شوت‌زنی بود، با یک ضربه استثنایی سومین گل بازی را به نام خود زد.

1915155

حمدالله در دقیقه ۱۰+۴۵ توپ ارسالی از جناح راست زمین را با ضربه قیچی برگردان استثنایی تبدیل به گل سوم الاتحاد مقابل الریاض کرد تا گل شماره ۴ خود در این فصل از لیگ حرفه‌ای عربستان را به ثمر رساند و تیمش با پیروزی سه بر صفر در این بازی خارج از خانه به رختکن برود.

این مهاجم ۳۲ ساله مراکشی که در گذشته همواره مقابل تیم‌های ایرانی نمایش خوبی داشته، در روز هم‌گروهی شدن با سپاهان ایران در فصل جدید لیگ قهرمانان آسیا نیز در ورزشگاه شهر ریاض آتش‌بازی به راه انداخت و نقش اول برتری تیمش بود.

دیدگاه‌ها