کد خبر : 1960252 | 02 شهریور 1402 ساعت 23:57 | 16K بازدید | 4 دیدگاه

الخلیج ترمز تیم جرارد را کشید!

الاتفاق در بازی هفته سوم لیگ برتر عربستان سعودی به تساوی 1-1 برابر الخلیج رضایت داد.

الخلیج ترمز تیم جرارد را کشید!

به گزارش "ورزش سه"، در چارچوب مسابقات هفته سوم لیگ برتر عربستان سعودی تیم‌های الاتفاق و الخلیج از ساعت 21:30 امشب به میزبانی ورزشگاه محمد ‌بن فهد به مصاف هم رفتند.

در نیمه اول این دیدار الاتفاق با حملات میزبان مواجه بود و آنطور که انتظار می‌رفت نتوانست روی روند بازی مسلط باشد.

تلاش الخلیج برای پیش افتادن از تیم تحت هدایت استیون جرارد در نیمه نخست نتیجه داشت و آن‌ها موفق شدند اولین گل این بازی به ثمر برسانند.

1915166

گل اول بازی دیدنی و روی یک حرکت تمرینی زیبا در دقیقه 29 به ثمر رسید. ارسال از زمین خودی به نیمه الاتفاق با ضربه سر محمد شریف همراه شد. شریف فضای خالی بین مدافعان را به درست تشخیص داد و توپ ارسالی او فابیو مارتینس رسید.

این بازیکن به سمت دروازه حرکت کرد اما دو مدافع او را تعقیب می‌کردند. در محوطه جریمه او با سرتوپ دو بازیکن را از پیش رو برداشت و با ضربه محکم به زیر تیرک افقی ضربه زد تا دروازه حریف را باز کند.

الاتفاق پس از این گل حملات بیشتر را برنامه‌ریزی کرد و به دنبال ایجاد خطر روی دروازه حریف بود اما اتفاق جالب توجهی رخ نداد تا در نهایت نیمه اول با همین نتیجه به پایان برسد.

1915167

جرارد شاگردانش را در نیمه دوم برای تغییر نتیجه بازی روانه میدان کرده بود و خیلی زود هم به هدفش دست پیدا کرد. در دقیقه 50 الاتفاق به گل تساوی رسید و روحیه‌‌اش برای عدم پذیرفتن شکست را نشان داد.

ضربه ایستگاهی که در یکقدمی محوطه جریمه به دست آمده بود را ویتینیو با زیرکی وارد دروازه الخلیج کرد. این بازیکن از فضای ایجاد شده پس از پرس دیوار دفاعی استفاده کرد و با ضربه زمینی ابراهیم سهیچ را غافلگیر کرد.

دروازه‌بان صربستانی تنها نظاره‌گر ورود این ضربه زمینی پرقدرت به درون دروازه بود و نتوانست واکنشی برای دفع آن نشان بدهد تا بازی به تساوی کشیده شود.

1915168

دو تیم پیش از ورود به وقت‌های اضافه برای تغییر نتیجه بازی حملاتی را ترتیب دادند اما اتفاق خطرناکی در مجموع رخ نداد. همچنین در 7 دقیقه وقت اضافه نتیجه مساوی باقی ماند تا دو تیم به تقسیم امتیازات رضایت بدهند.

الاتفاق با این تساوی 7 امتیازی شد و الخلیج هم پس از دو شکست در هفته‌های گذشته به اولین امتیاز فصل جدید دست پیدا کرد.

دیدگاه‌ها