کد خبر : 1960254 | 02 شهریور 1402 ساعت 23:59 | 53.1K بازدید | 52 دیدگاه

ببازیم یا به آسیا نرویم چه فرقی می‌کند؛

مسئولین کمک کنند بازی‌های آسیایی در ایران نباشد!

سروش رفیعی، هافبک پرسپولیس، به انتقاد از شرایط زیرساختی برای تیم‌شان در مسابقات آسیایی پرداخت.

مسئولین کمک کنند بازی‌های آسیایی در ایران نباشد!

به گزارش "ورزش سه"، سروش رفیعی در هفته سوم مقابل ذوب آهن یک گل به خودی زد و شرایط تیم‌شان در بازی تغییر کرد. رفیعی پس از عذرخواهی از پرسپولیسی‌ها، از وضعیت چمن و زیرساخت موجود برای میزبانی در آسیا گلایه و انتقاد کرد.

او در مورد اینکه با این وضعیت شاید خودشان هم دوست داشته باشند میزبانی آسیایی اینجا نباشد گفت: قطعا همین‌طور است. این یک چیز معمول است. فوتبال بدون هوادار چه مزه‌ای دارد؟ این فوتبال برای این هوادار است. اگر سکوها مشکل دارد از ظرفیت بقیه سکوها استفاده کنید. شما بهتر از من می‌دانید و من صحبت نمی‌کنم که فردا جای دیگر جواب بدهم ولی کمک کنید که چرا این اتفاق‌ها می‌افتد.

ویدئو: 308807

رفیعی که از شرایط موجود ناامید بود در خصوص قهرمانی های فصل پیش تیم‌شان گفت: فقط باید تاسف بخوریم و از این قضایا ناراحت باشیم. همین‌جوری دور هم یک بازی می‌کنیم تا تمام شود. پارسال با آن فشار و استرس سه تا قهرمانی آوردیم و واقعا هیچ اتفاقی نیفتاد‌. اصلا مساوی کنیم، ببازیم یا نبازیم و تیم‌مان آسیا نرود، اتفاقی در فوتبال نمی‌افتد.

سروش در خصوص قرعه سخت سرخ‌ها بیان کرد: برای تیم ما که به عنوان قهرمان به آسیا می‌رود و پیش‌بینی داشتیم که قطعا حریف‌های خوبی مقابل‌مان هستند. اینکه رونالدو اینجا بیاید باید لذتش برای مردم باشد که او را از نزدیک ببینند. قطعا برای خود ما هم جذاب است که بین النصر و تیم هندی به النصر بخوریم. ولی اینکه اگر اینجا بازی کنیم و هوادار نداشته باشیم و این کیفیت زمین باشد، نباید این اتفاق بیفتد و اصلا مسئولین کمک کنند بازی‌ها در ایران برگزار نشود (!) چون بیشتر از این اذیت می‌شویم و باور کنید برای فرهنگ ایرانی این اتفاقات خوب نیست. من امروز توجیه نمی‌کنم، این‌ها درد و دل بود و باز هم از هواداران، بازیکنان و کادرفنی عذرخواهی می‌کنم.

دیدگاه‌ها