کد خبر : 1960262 | 03 شهریور 1402 ساعت 00:24 | 19.2K بازدید | 7 دیدگاه

چلسی به این دلیل بازیکن جدید نمی‌خرد

مائوریسیو پوچتینو، سرمربی چلسی، می‌گوید جذب بازیکن جدید موجب به‌هم‌ریختگی در ترکیب تیمش می‌شود.

چلسی به این دلیل بازیکن جدید نمی‌خرد

به گزارش "ورزش سه"، چلسی در تابستان امسال بازیکنان زیادی را جذب کرده که همین موضوع به چالش جدید مائوریسیو پوچتینو تبدیل شده است.

پوچَتینو اصرار دارد که چلسی برای جذب بازیکن جدید با احتیاط عمل خواهد کرد. او در حال حاضر کریستوفر انکونکو، آرماندو بروخا و کارنی چوکوومکا را در اختیار ندارد.

آسیب دیدگی بازیکنان جدید پیش از هماهنگی لازم موجب شده تا سرمربی آرژانتینی به این فکر باشد که به جای جذب بازیکنان جدید در انتظار بازگشت مصدومان تیمش باشد تا به هماهنگی کامل برسند.

1915182

پوچتینو گفت: "گفتن اینکه شاید به یک بازیکن تهاجمی دیگر نیاز داریم آسان است، اما فکر می‌کنم بازیکنان تهاجمی زیادی داریم که باید ریکاوری کنند. اگر اکنون بازیکنی را بیاورید که مناسب نباشد یا نیازی به تطبیق داشته باشد، ممکن است همان زمانی را صرف کنید که باید منتظر بروما، انکونکو یا کارنی باشید و آن موقع با آشفتگی در تیم وارد یک بازی می‌شوید."

او درمورد وضعیت تیمش گفت: "به همین دلیل است که تلاش می‌کنیم برای تجزیه و تحلیل تک تک موقعیت‌ها بسیار سخت کار کنیم و سعی کنیم بهترین تصمیم را بگیریم. این کمی بدشانسی است. زیرا اکنون در این لحظه به کمک کمی نیاز داریم، اما زمانی است که همه بازیکنان هم باید آماده باشند. در تلاش هستیم تا گزینه مناسب را پیدا کنیم. به همین دلیل آسان نیست اما ما در تلاشیم تا کاری انجام دهیم."

دیدگاه‌ها