کد خبر : 1960263 | 03 شهریور 1402 ساعت 00:21 | 36.4K بازدید | 55 دیدگاه

برای پورحمیدی آرزوی موفقیت دارم؛

اخباری: مطمئن باشید تراکتور برمی‌گردد

دروازه‌بان سابق تراکتور معتقد است این تیم در هفته‌های آینده به جایگاه اصلی خود برمی‌گردد.

اخباری: مطمئن باشید تراکتور برمی‌گردد

به گزارش "ورزش سه"، محمدرضا اخباری پس از پیروزی یک بر صفر گل‌گهر برابر نساجی و صعود به رتبه دوم جدول اظهار داشت: مقابل یک تیم خیلی خوب بازی کردیم. کار کردن برابر تیم پرمهره نساجی خیلی سخت بود و هواداران این هم خیلی به ما فشار آوردند. به نظرم خیلی منطقی بازی کردیم و در تایم‌های طلایی سرمربی تعویض‌های خوبی داشت و کمک کرد یک گل‌مان را حفط کنیم.

او درباره واکنش‌هایش که مانع به ثمر رسیدن گل تساوی نساجی شد، گفت: همه بچه‌ها زحمت کشیدند و من هم به نوبه خودم تلاشم را کردم. خدا را شکر که به ثمر نشست. این سه امتیاز خیلی می‌تواند به جایگاه ما در جدول و روحیه‌مان در مسابقات آینده کمک کند.

دروازه‌بان سابق تراکتور در خصوص نتایج این تیم در هفته‌های گذشته عنوان کرد: من همیشه تراکتور را دنبال می‌کنم و به این تیم علاقه دارم. این تیم در این‌ هفته‌ها نتایج خوبی نگرفته است و هواداران هم خیلی صبوری کردند، ولی به نظرم‌ باز هم باید صبوری کنند، چون مربی خوب و باکیفیتی دارند و با توجه به بازیکنانی که دارند، در ادامه لیگ نتایج خوبی می‌گیرند و به جایگاه اصلی خود برمی‌گردند.

اخباری همچنین در مورد اشتباه حسین پورحمیدی در دیدار با پرسپولیس گفت: حسین هم دروازه‌بان بسیار خوب و جوانی است و نیاز دارد که بیشتر پخته شود. آن اشتباهات هم جزئی از فوتبال است و به نظرم هیچ چیزی از ارزش‌هایش کم نمی‌کند. برای او آرزوی موفقیت می‌کنم.

دیدگاه‌ها