کد خبر : 1960271 | 03 شهریور 1402 ساعت 00:55 | 6.5K بازدید | 3 دیدگاه

تعصب تیم شهرم را می‌کشم؛

رزاق‌پور: بردیم و شخصیتمان را نشان دادیم

مدافع چپ گل‌گهر می‌گوید این تیم در تمام مسابقات خود برای پیروزی وارد زمین می‌شود.

رزاق‌پور: بردیم و شخصیتمان را نشان دادیم

به گزارش "ورزش سه"، ابوالفضل رزاق‌پور که در تابستان امسال از تراکتور جدا شد و به گل‌گهر پیوست، پس از پیروزی برابر نساجی در هفته سوم لیگ برتر اظهار داشت: توانستیم در یک بازی سخت و مهم برنده شویم. به تیم نساجی خسته نباشید می‌گویم و برای این تیم در بازی‌های آسیایی آرزوی موفقیت می‌کنم و امیدوارم که روزهای خوبی داشته باشند. با توجه به جو استادیوم و شرایط آب و هوایی، در نیمه دوم کمی فشار به تیم وارد شد اما در مجموع توانستیم با یک کار تیمی خوب سه امتیاز بازی را به دست بیاوریم.

وی افزود: مطمئنم این سه امتیاز در ادامه راه خیلی به ما کمک می‌کند و این نشان‌دهنده شخصیت تیمی ما است که در داخل و خارج از خانه برای برد می‌جنگیم و توانستیم سه بازی متوالی کلین‌شیت کنیم.

بازیکن قائمشهری گل‌گهر در خصوص تقابل با نساجی عنوان کرد: من در تمام رده‌های نساجی بازی کرده‌ام و روزهای تلخ و شیرینی در این تیم داشتیم. هر جا باشم، یک گوشه قلبم برای نساجی است. تعصب خاصی روی تیم شهرم دارم و از همشهری‌هایم هم ممنونم که امروز واقعا من را شرمنده کردند. من قبلا در این جو بازی کرده بودم و آشنایی داشتم. خوشحالم دوباره برگشتم و با آنها دیدار کردم.

دیدگاه‌ها