کد خبر : 1960283 | 03 شهریور 1402 ساعت 01:36 | 27.5K بازدید | 34 دیدگاه

مقصر اصلی باخت من هستم

رحمتی: الهلال همگروه همیشگی من در آسیاست

نساجی در دیدار‌ خانگی‌ خود مقابل گل‌گهر شکست خورد تا رحمتی همچنان در انتظار اولین پیروزی با تیم جدیدش باشد.

رحمتی: الهلال همگروه همیشگی من در آسیاست

به گزارش "ورزش سه"، سید مهدی رحمتی پس از شکست تیمش مقابل گل گهر در کنفرانس خبری پس از این دیدار تیمش حضور یافت، صحبت‌های او را مرور می‌کنیم:

بولت تراکتورخودم و بازیکنانم را جریمه خواهم کرد

از همه هوادارانی که آمدند عذرخواهی می‌کنم. همان‌قدر که تشویق داریم، تنبیه هم داریم. ما در سه بازی گذشته نزدیک به ۲۰ موقعیت گل از دست دادیم. در دقایقی بد و در دقایقی خوب بودیم اما مقصر اصلی این باخت من هستم. خودم و بازیکنانم را به خاطر این شکست جریمه خواهم کرد. ساختن یک تیم باشخصیت سخت است و زمان می‌برد. ما به جای خوبی رسیدیم و خوب می‌توانیم موقعیت ایجاد کنیم و فشار بیاوریم. ان‌شاءالله بالاخره توپ‌هایمان گل می‌شود.

بولت تراکتورنیاز داریم چند بازیکن به ما اضافه شود

اتفاق خاصی درباره مظاهری وجود نداشت و فقط دوست داشتم رشید کم‌ضرب‌تر بازی کند تا توپ بین خط دفاعی‌مان بچرخد. ما تیم گل گهر را آنالیز کرده بودیم اما امروز با سیستم متفاوتی بازی کردند. دقیقه ۲۰ سیستم بازی‌مان را عوض کردیم و این باعث شد در بعضی دقایق بازی را از دست دادیم. البته با این تغییر پنج موقعیت خوب داشتیم که آریا برزگر از دست داد اما در بازی‌های بعد بهتر خواهد شد. در این رابطه نگرانی ندارم. نیاز داریم چند بازیکن به ما اضافه شود. اسماعیل بابایی هم هفته چهارم به بازی می‌رسد و ما هم چند هفته زمان نیاز داریم تا هماهنگ‌تر شویم. دو بازیکن دیگر به جمع ما اضافه خواهد شد و تیم بهتری می‌شویم.

1915203

بولت تراکتورهر موقع در آسیا بوده‌ام، الهلال همگروه ما بود

ما می‌دانستیم به الهلال می‌خوریم. هر موقع من در آسیا بازی کردم، الهلال در گروه ما بود و می‌دانستم مقابل این تیم قرار می‌گیریم. در زمان بازیگری هم بیشترین بازی را مقابل این تیم انجام دادم و در زمان مربیگری هم مقابل الهلال قرار گرفتم. همه تیم‌ها در آسیا خوب و در حال پیشرفت هستند. تیم هندی از این که با الهلال بازی می‌کنند خوشحال بود چون می‌توانند خودشان را نشان دهند. مشکل ما فقط خودمان هستیم. باید ذهنیت‌مان را عوض کنیم و این زمان می‌برد. بازیکنان خوب و باکیفیتی داریم اما باید بفهمیم در مقابل همه هواداران مسئول هستیم.

بولت تراکتورنگران نیستم و مطمئنم بهتر می‌شویم

ما ملزم به این بودیم که برای کل فصل بدنسازی کنیم. خیلی از تیم‌ها شرایط ما را نداشتند و بدنسازی نکردند. ما مطمئنا تا هفته ششم یا هفتم به چیزی که مدنظرمان است برسیم. تا شروع لیگ قهرمانان آسیا تیممان تکمیل خواهد شد و به هماهنگی می‌رسیم. پارسال بازی با تراکتور نزدیک به ۱۲ موقعیت گل داشتیم اما باختیم. حس می‌کنم حالا در همان شرایط هستیم اما با همدلی وضعیت را بهتر می‌کنیم و از این گذرگاه سخت رد می‌شویم. نگرانی ندارم و مطمئنم شرایط بهتر می‌شود. فقط از بازیکنان و تیم حمایت کنید تا به تیم دلخواه همه برسیم.

دیدگاه‌ها