کد خبر : 1960296 | 03 شهریور 1402 ساعت 09:00 | 50.6K بازدید | 13 دیدگاه

عاشق صنعت در جستجوی بلیط عراق

شاید بروم با جاسم کرار همبازی شوم

بازیکن قدیمی صنعت نفت حاضر است رایگان برای تیم محبوبش بازی کند.

شاید بروم با جاسم کرار همبازی شوم

به گزارش"ورزش سه" بازیکنان زیادی در این فصل از رقابت ها هنوز با تیمی قرارداد نبسته اند. یکی از آنها مسلم مجدمی هافبک 27 ساله خوزستانی است که سابقه بازی در صنعت نفت و تیمی از لیگ رده چهارم فوتبال قطر را هم  دارد. او درباره شرایطش در اینروزها می گوید:" 

امسال  با توجه قانون گذاری هایی که انجام شد خیلی از بچه هایی که فصل قبل در لیگ برتر مشغول بودند تیم پیدا نکردند. امیداورم که این قانون اصلاح شود هرچند که دیر شده و امیداورم بچه هایی که بیرون ماندند به زودی تیم پیدا کنند و قرار داد ببندند.

1788791

مشکیسقوط نفت مسجد سلیمان 
بازیکن فصل گذشته نفت مسجدسلیمان درباره سقوط این تیم گفت:" تیم های نفتی مشکلات زیادی دارند. نفت مسجدسلیمان هم با بازیکنان خیلی خوبی که داشت سقوط کرد و صدر صد هم سقوط ما فنی نبوده است  وفوتبالی ها خودشان وضع ما را بهتر می‌دانند. انگار تصمیم گرفته بودند که یکی از دو تیم نفتی سقوط کند و راهی لیگ یک شود. خداروشکر که در هفته های آخر نتایج  طوری رقم خورد که نفت آبادان ماندگار شد. با توجه به شرایط مالی که نمی‌توانند دو تیم را به خوبی ساپورت کنند شاید تصمیم بر این بوده یک تیم سقوط کند. خیلی اذیت شدیم و شرایطی برای ما به وجود می آمد که که قبل از عید بدون پول رفتیم و بدون پول به تمرینات برگشتیم. در چند بازی مدیر عامل نداشتیم و تا می‌خواستیم با یک مربی هماهنگ شویم مربی را عوض می کردند.  تیمی که آقای رضا مهاجری بست واقعا تیم بسیار خوبی بود و همه ما امیدوارم بودیم که امسال دیگر جزو تیم های خوب لیگ هستیم. حتی شش هفته اول خیلی خوب کار کردیم ولی متأسفانه شرایط مطابق میل ما پیش نرفت.  ولی تیم خوبی بودیم و جوان هایی چون آریا برزگر، حسین گودرزی، سینا عبداللهی جوانان خوب و با استعدادی بودند که به تیم امید دعوت شدند. 

1690912

مشکیپیشنهاد عراقی 
یک پیشنهاد از کشور عراق دارم.  از طریق همبازی قدیمی ام کرار جاسم که با من تماس گرفتند که به تیمی بروم که خودش هم هست و شاید باردیگر باهم هم بازی شویم اما من هنوز تصمیم نهایی را نگرفته ام.  تیم عراقی شرایط بسیار خوبی دارد و لیگ شان هم تحت نظارت گروهی از فوتبال اسپانیا برگزار می شود.

مشکیعشق صنعت  
خانه دوم من صنعت است. از جوانی در این تیم بوده ام. نفت را مثل خانواده خود می دانم اما هنوز صحبتی با من نشده و این تصمیمی است که کادر فنی میگیرد و من نمی‌توانم دخالتی داشته باشم. هروقت که صنعت نفت بخواهد من بدون هیچ قید و شرطی میروم و برایشان بازی مو سفید امضا میکنم. خود آقای یحیی زاده می داند که در زمان حضورشان فقط یک ربع قرارداد امضا کردم و هیچ مشکل خاصی نداشتیم. ما در این تیم بزرگ شدیم، سقوط کردیم و برگشتیم و خاطرات خیلی خوبی با این تیم داریم و هنوز هم نتایج تیم روا دنبال میکنم. دیشب هم بسیار حرص خوردم. خوشبختانه که گل تساوی را زدند.

دیدگاه‌ها