کد خبر : 1960310 | 03 شهریور 1402 ساعت 08:16 | 61.1K بازدید | 25 دیدگاه

ادعای رسانه‌های قبرسی از حضور وردة در این کشور

گزینه مصری نکونام پرید و رقیب ساپینتو شد!

رسانه های قبرسی مدعی هستند که عمرو وردة فوتبالش را در یکی از تیم های این کشور ادامه می دهد!

گزینه مصری نکونام پرید و رقیب ساپینتو شد!

به گزارش "ورزش سه"، چند شب پیش بود که باشگاه استقلال با انتشار اطلاعیه ای مدعی شد که پرونده جذب دو بازیکن خارجی را باز کرده و رسانه ها اعلام کردند عمرو وردة، وینگر مصری نیز یکی از دو بازیکن مدنظر آبی های پایتخت است.

این خبر در شرایطی منتشر شد که وردة 12 روز پیش قراردادش را با تیم راجا کازابلانکا مراکش به امضا رسانده بود و حضور او در استقلال غیرمنطقی به نظر می رسید. اما خبر تمایل این بازیکن برای فسخ قرارداد باعث شد تا امیدها برای حضور او در ایران افزایش یابد.

بامداد پنج شنبه نیز باشگاه راجا با انتشار اطلاعیه ای رسمی اعلام کرد عمرو وردة قراردادش را با این تیم فسخ کرده و این موضوع سبب شد تا خیلی ها مدعی شوند وینگر مصری به زودی عازم تهران شده و به جمع آبی های پایتخت اضافه خواهد شد.

اما بامداد جمعه، رسانه های قبرسی خبری را منتشر کردند که منجر به ناامیدی هواداران استقلال شد. طبق اعلام رسانه گل قبرس، عمرو وردة به کار خود در باشگاه دوکسا کاتوکوپیاس ادامه می دهد و این موضوع نیز توسط کاستاس کریستودولو، رئیس باشگاه مورد تأیید قرار گرفته است.

کریستودولو تصویری از مکالمه ویدیویی خود با عمرو وردة را در صفحه فیس‌بوک شخصی خود منتشر کرده و خطاب به این وینگر مصری نوشت: خوش آمدی!

1915249

در صورت نهایی شدن این انتقال و عدم حضور عمرو وردة در استقلال، انتقادها از مدیریت باشگاه و ناتوانی آنها در جذب بازیکنان خارجی مورد نظر نکونام افزایش پیدا خواهد کرد.

لازم به ذکر است که تیم دوکسا کاتوکوپیاس فصل گذشته در جدول سقوط و بقای لیگ قبرس برای ماندن در لیگ برتر تلاش می کرد که در نهایت با 2 امتیاز بیشتر نسبت به انوسیوس نیون، از سقوط به دسته پایین تر نجات پیدا کرد. این تیم در هفته نخست لیگ قبرس نیز شکست خورده است. در صورت قطعی شدن حضور عمرو وردة در این باشگاه، او باید در آخرین هفته نیم فصل نخست، برابر آپوئل و ساپینتو قرار بگیرد.

1915250

دیدگاه‌ها