کد خبر : 1960340 | 03 شهریور 1402 ساعت 12:30 | 31.9K بازدید | 6 دیدگاه

بایرن جانشین می‌خواهد، نراتزوری سرعت...

انتقالی که در گلوی اینتری‌ها گیر کرده است!

پروسه انتقال بنجامین پاوار به اینترمیلان بسیار فرسایشی شده اما نایب قهرمان اروپا همچنان امیدوار است.

انتقالی که در گلوی اینتری‌ها گیر کرده است!

به گزارش "ورزش سه"، اینترمیلان و بایرن مونیخ چند روز پیش برای انتقال 30 میلیونی یوریی بنجامین پاوار به توافق اولیه دست یافتند و هواداران نایب قهرمان چمپیونزلیگ در انتظار نهایی شدن این انتقال مهم هستند. البته یک نکته مهم در این مورد وجود دارد که شاید موضوع را کمی پیچیده کند.

به گزارش فوتبال ایتالیا، بایرن مونیخ حاضر نیست تا زمانی که جانشینی برای پاوار پیدا نکرده اجازه خروج او را بدهد. این موضوع و طولانی شدن پروسه انتقال باعث نگرانی هواداران شده اما اینتر همچنان امیدوار است.

1915306

این باشگاه مدعی شده که با پاوار به توافق شخصی کامل دست یافته است. این در حالی است که توماس توخل طی روزهای اخیر باشگاه بایرن مونیخ را تحت فشار قرار داده که هر چه زودتر یک جانشین برای پاوار به خدمت بگیرد.

نراتزوری با وجود اینکه اطمینان کاملی به نهایی شدن این معامله دارد اما دو گزینه جایگزین نیز برای خود تعیین کرده تا در صورت رخ دادن هر گونه اتفاقی غافلگیر نشود. یافت تانگانگا، مدافع جوان تاتنهام و پر شوورز از تورینو پلن B اینتری ها محسوب می شوند.

غیبت پاوار در تمرین اخیر بایرن مونیخ باعث شده تا تقریبا جدایی او از بایرن را قطعی بدانیم. البته قهرمان بوندس لیگا دلیل عدم حضور ستاره فرانسوی را بیماری اعلام کرده بود.

دیدگاه‌ها