کد خبر : 1960501 | 04 شهریور 1402 ساعت 07:56 | 45K بازدید | 47 دیدگاه

استقلال از یک خودی ضربه خورد(عکس)

مدافع سابق استقلال با نمایش درخشان در لباس سپاهان مانع از گلزنی آبی‌ها شد.

استقلال از یک خودی ضربه خورد(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، جدال با استقلال و پرسپولیس برای بازیکنانی که تجربه حضور در این تیم‌ها را داشتند، همیشه یک جدال خاص و حیاتی بوده و آن‌ها سعی می‌کنند بهترین عملکردشان را مقابل باشگاه سابق به نمایش بگذارند که محمد دانشگر نیز این هفته در لباس سپاهان چنین نمایشی در جدال با آبی‌ها داشت.

دانشگر همیشه مقابل استقلال که جدایی تلخی از آن داشت، نمایش با انگیزه‌ای ارائه داده، اما دوباره توانست در این تقابل احساسی با تیم سابق بدرخشد و اجازه ندهد آبی‌ها با امتیاز به تهران برگردند. محمد دانشگر در زمان بازی مستقیم حریف بارها جلوتر و بالاتر از ارسلان مطهری و کوین یامگا ضربات سر را زد و در ضربات ایستگاهی هم یار مستقیم روزبه چشمی بود و با روحیه بالا سعی در موفقیت و گلزنی آنها شد و به خوبی این کار را انجام داد.

1915675

دانشگر برخلاف دیگر بازی‌های بزرگی که تجربه کرده بود، این بار بدون تنش و با آرامش کارش را دنبال کرد و در نهایت همراه با سپاهانی‌ها جشن پیروزی گرفت و نقش مهمی در بسته ماندن دروازه تیمش داشت.

این مدافع با تجربه با حضورش در خط دفاعی سپاهان موجب شده تا این تیم در عقب زمین شکل بهتری بگیرد و عملکردش در سه هفته ابتدایی کاملا بهتر از سال قبل بوده که این هفته هم مانع از گلزنی مهاجمان استقلال در ورزشگاه نقش جهان شد.

دیدگاه‌ها