کد خبر : 1960531 | 04 شهریور 1402 ساعت 11:28 | 26.9K بازدید | 39 دیدگاه

زکی‌پور علیه خوشبختی استقلال

مدافع چپ سپاهان نمایش مطمئنی در جدال با تیم سابق خود داشت.

زکی‌پور علیه خوشبختی استقلال

به گزارش "ورزش سه"، میلاد زکی‌پور که چهار فصل تجربه حضور در استقلال و بازی در لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا برای این تیم را دارد، در هفته اخیر با پیراهن سپاهان برابر آبی‌ها قرار گرفت و در شرایطی که شاگردان جواد نکونام به دنبال کسب سومین پیروزی متوالی بودند، نقش مهمی در بسته ماندن دروازه تیمش داشت.

استقلال که در دو هفته ابتدایی لیگ برتر یکی از اصلی‌ترین تاکتیک‌های هجومی خود را با حرکت صالح حردانی و کوین یامگا از جناح راست زمین و سمت چپ خط دفاعی چپ حریفان گذاشته و موقعیت گل هم ایجاد کرده بود، در ورزشگاه نقش جهان نتوانست با این روش به گل برسد و در جدال با مدافع چپ تند و تیز سپاهان و سابق خود ناکام بود.

1915743

زکی‌پور که پس از پنج فصل حضور در استقلال با نظر امیر قلعه‌نویی راه گل‌گهر شد و دو سال در آنجا بود، در دو دیدار رفت و برگشت فصل قبل برابر آبی‌ها نیز عملکرد خوبی ارائه داد که در هفته گذشته هم چنین نمایشی داشت و توانست سومین پیروزی متوالی را همراه با تیمش تجربه کند.

این مدافع چپ سرعتی که در دو مسابقه ابتدایی فصل بارها با نفوذهای خود خطرناک ظاهر شده و موقعیت گل ساخته بود، در جدال مقابل استقلال با نظر ژوزه مورایس کمتر نفوذ کرد و بیشتر به امور دفاعی پرداخت تا از حملات حردانی و یامگا جلوگیری کند که در انجام این کار موفق بود.
عکس: وحید مومن زاده

دیدگاه‌ها