کد خبر : 1960627 | 04 شهریور 1402 ساعت 15:18 | 27.3K بازدید | 29 دیدگاه

۲ مهار پنالتی و کلین شیت؛

حسینی به استقلالی‌ها اعتماد به نفس می‌دهد

سیدحسین حسینی با دو مهار پنالتی و دو کلین شیت یکی از برترین بازیکنان استقلال در لیگ برتر است.

حسینی به استقلالی‌ها اعتماد به نفس می‌دهد

به گزارش ورزش سه، سیدحسین حسینی در 3 دیدار اخیر استقلال موفق به مهار دو پنالتی شده است که یکی از آنها در برگشت تبدیل به گل شد.

حسینی از دو پنالتی که به سمت دروازه او شلیک شد، تشخیص درست مسیر ضربه را انجام داد و بازیخوانی درستی نسبت به ضربه پنالتی داشت و این اتفاق آمادگی ذهنی بالایی را طلب می کند.

1915924

او که پیش فصل سختی را تجربه کرد اما در بازیهای اخیر استقلال یکی از برترین بازیکنان این تیم بود، اشتباه تاثیرگذاری نداشته است، ضربه پنالتی مهار کرده و موفق به انجام 2 کلین شیت شده.

در دیدار مقابل ملوان و پنالتی که مهار کرد این فرصت را به مرادمند داد تا گل برتری استقلال را به ثمر برساند و همچنان روی فرم ایده آل باقی بماند، این اتفاق در دیدار مقابل سپاهان هم برای سلیمی داشت تکرار می‌شد که در برگشت اسدی زودتر از مدافعان استقلال به توپ رسید و دروازه را باز کرد.

1915925

نکته نگران کننده برای نکونام پنالتی هایی است که مدافعان این تیم به سادگی و در شرایطی که تحت فشار نیستند می دهند، اما حسین حسینی میتواند برگ برنده نکو در دیدارهای نزدیک و حساس باشد، او نشان داده است که این فصل از آمادگی بالایی بهره می برد و بی توجه به حواشی از لحاظ روحی روانی خود را بازیابی کرده است و تمرکز بالایی دارد، تشخیص صحیح جهت پنالتی‌ها تاییدی بر این موضوع است.

سیدحسین در وقفه‌های کولینگ بریک و در جریان مسابقه با بازیکنان تیم به خوبی صحبت می‌کند و امسال در قامت یک کاپیتان مسلط بر تمام اوضاع استقلال است، او با ادامه این عملکرد فنی و روحیه جنگنده‌ای که در این فصل دارد، اعتماد به نفس را به خط دفاعی و بازیکنان استقلال منتقل خواهد کرد.

1915938

حسینی در فصلی که به جام ملت های آسیا ختم می شود همه تلاش خود را برای جلب نظر کادرفنی تیم ملی و رقابت با دروازبانان آماده لیگ می کند تا پس از جام جهانی، در جام ملت های آسیا هم به میدان برود.

دیدگاه‌ها