کد خبر : 1960645 | 04 شهریور 1402 ساعت 16:14 | 9.5K بازدید | 1 دیدگاه

دی‌لورنتیس: نمی‌دانم در سر اسپالتی چه می‌گذرد

رئیس باشگاه ناپولی بعد از توافق لوچانو اسپالتی با فدراسیون فوتبال ایتالیا از او انتقاد کرد.

دی‌لورنتیس: نمی‌دانم در سر اسپالتی چه می‌گذرد

به گزارش “ورزش سه”، پس از اینکه سرمربی ناپولی جایگزین روبرتو مانچینی در تیم ملی ایتالیا شد، آئورلیو دی لورنتیس، رئیس ناپولی، اظهارنظری طعنه آمیز نثار او کرد. پس از استعفای شوکه‌کننده مانچینی در اوایل ماه جاری، اسپالتی به سرعت به عنوان کاندیدای اصلی برای جایگزنی او ظاهر شد، در حالی که با دست پر از قهرمانی سری آ می‌آمد.

اسپالتی یک سال قبل از پایان قراردادش، پس از توافق با بند فسخ 3 میلیون یورویی با دی لورنتیس، ناپولی را ترک کرد، مبلغی که توسط FIGC پرداخت نشد.

دی لورنتیس در صحبت با ایل فولیو  در مورد انتصاب اسپالتی در آتزوری و پیامدهای ناشی از آن اظهار نظر کرد.

وکلای آنرا بررسی می‌کنند و من دخالت نمی کنم. اسپالتی به من گفت: "خیلی خسته هستم. و به تعطیلات و مزرعه داری نیاز دارم." بنابراین من او را رها کردم. اما فقط او می داند که در سرش چه می گذشت.”

دی لورنتیس که خانوادگی به عنوان تهیه کننده فیلم فعالیت می‌کنند، سپس در مورد عشق خود به ناپولی، باشگاه و شهرش صحبت کرد.

“ناپولی هرگز من را خسته نمی‌کند و برایم تکراری نمی‌شود. اینجا من را می‌بوسد. و من آن را می پرستم. زیباترین تصویر زمانی است که از کنار دریا دور می شوم، آن را به تدریج از دورتر می بینم و این تصور را دارم که مرا در آغوش گرفته است.”

انتقال از دنیای فیلم به فوتبال نه سخت بود و نه آسیب زا، جالب بود، و وقتی چیزها جالب هستند، آسان هم می شوند.

من به اندازه کافی خوش شانس بودم که در خانواده ای که به من اجازه می داد تمام اجزای صنعت سمعی و بصری را بشناسم، کارآفرین شوم و جسارت به دست بیاورم، در رتبه های بالاتری قرار گرفتم، بنابراین وقتی ناپولی را تحویل گرفتم، متقاعد شدم که من به سرعت مکانیسم های جدید را یاد خواهم گرفت.

اسپالتی قراردادی سه ساله با تیم ملی ایتالیا امضا کرده است و گفته می شود سالانه حدود 3 میلیون یورو خالص درآمد دارد.

اولین بازی‌های او در هدایت آتزوری ماه آینده برگزار می شود، آنها در مقدماتی یورو 2024 با مقدونیه شمالی و اوکراین روبرو خواهند شد.

دیدگاه‌ها