کد خبر : 1960671 | 05 شهریور 1402 ساعت 03:12 | 22.1K بازدید | 96 دیدگاه

این روند یک مسکن برای آنها است؛

کفاشیان: عربستان هر کاری کند به ایران نمی‌رسد!

علی کفاشیان معتقد است فوتبال عربستان با جذب ستاره‌های بزرگ اروپا نیز به فوتبال ایران نخواهد رسید.

کفاشیان: عربستان هر کاری کند به ایران نمی‌رسد!

به گزارش ورزش سه، علی کفاشیان، رئیس سابق فدراسیون فوتبال ایران، روز گذشته در حاشیه دیدار فینال جشنواره فرهنگی ورزشی مهرعظام بین دو تیم دختران شیراز و گلستان در گفتگویی با خبرنگاران در خصوص مسائل مختلف فوتبال ایران صحبت کر‌د. او در بخشی از مصاحبه خود به هزینه‌های نجومی باشگاه‌های عربستانی برای جذب ستاره‌ها و همچنین شرایط فوتبال آسیا واکنش نشان داد.

کفاشیان عنوان کرد: اینها هر کار کنند، به کشوری مثل ایران نمی‌رسند. ایران استعدادهای بسیار خوبی دارد.‌ ممکن است ۲-۳ تا بازیکن خوب بیاورند و مسکنی برای دوره‌ای کوتاه باشد اما این دلیل نمی‌شود که فوتبال‌شان هم رشد داشته باشد. شما ببینید ما یک فراخوان یکی دو ساله دادیم و حدود ۱۴ هزار پسربچه و ۶ هزار دختر تحت پوشش قرار گرفتند و با عشق و علاقه می‌آیند.

او ادامه داد: همین امروز شاهد بودید که چه بازیکنان خوبی در بین دختران بودند. من خودم می‌روم و نظارت می‌کنم و در همه استان‌ها راه‌اندازی می‌کنیم اما متاسفانه برای اینکه این ظرفیت را به ۲۰ هزار نفر برسانیم، مشکل داریم، چون این امکانات در همه استان‌ها نیست. حالا اگر بخواهیم این را به ۱۰۰ هزار تا برسانیم، مشکل داریم. متاسفانه همه استادیوم‌ها در حال از بین رفتن است؛ من استادیوم‌های اصلی را نمی‌گویم، استادیوم‌های فرعی را می‌گویم که بچه‌ها باید در آن تمرین کنند.

رئیس سابق فدراسیون فوتبال همچنین گفت: باید بخش خصوصی را فعال کنیم تا استادیوم‌ها را درست کنند. قطعا بودجه‌ای که ما در فدراسیون داریم، اصلا برای ساخت و ساز نیست. بودجه‌هایی که در وزارت ورزش وجود دارد، کافی نیست. فقط باید به سمتی حرکت کنیم که بخش خصوصی بیاید ساخت و سازها را انجام بدهد.

دیدگاه‌ها