کد خبر : 1960717 | 05 شهریور 1402 ساعت 04:22 | 27.5K بازدید | 90 دیدگاه

عادت پرهزینه: در اصفهان فوتبال دود دارد!

باشگاه سپاهان برای استفاده از مواد دودزا توسط هوادارانش باید مبلغ صد میلیون تومان جریمه بپردازد و یک محرومیت تعلیقی هم برای این تیم در نظر گرفته شده است.

عادت پرهزینه: در اصفهان فوتبال دود دارد!

به گزارش "ورزش ‌سه"، سپاهان در سه هفته ابتدایی لیگ بیست و سوم با قرعه بسیار سختی مواجه شد. آنها ابتدا در خانه مقابل تراکتور به میدان رفتند، سپس در ورزشگاه فولادشهر به مصاف ذوب آهن رفتند و در پایان در نقش جهان از استقلال میزبانی کردند.

پس از قرعه کشی شاید با توجه به عدم توازن تیمی سپاهان به ویژه در خط میانی اینکه آنها بتوانند هر 3 مسابقه را با پیروزی پشت سر بگذارند، چندان قابل تصور نبود، اما شاگردان مورایس در هر 3 مسابقه به نوعی میزبان بودند و با حمایت هواداران پرشورشان در نقش جهان و فولادشهر 9 امتیاز بسیار حیاتی را در مسیر کسب قهرمانی به نام خودشان زدند.

1916131

 البته حمایت هواداران سپاهان و فضای زیبایی که آنها با مواد دودزا در نقش جهان ایجاد می‌کنند، برای آنها برای چندمین مرتبه هزینه ساز شده و مدیران باشگاه باید 100 میلیون تومان به همین دلیل بپردازند. ضمن اینکه هواداران این تیم با یک جلسه محرومیت تعلیقی مواجه شده‌اند که در صورت تخلف در 6 ماه آینده این حکم اجرایی خواهد شد.

دیدگاه‌ها