کد خبر : 1960739 | 05 شهریور 1402 ساعت 06:23 | 27.6K بازدید | 35 دیدگاه

درسی که مورایس از فصل پیش گرفت

سپاهان صددرصدی، احتیاط هم خوب است!

فصل گذشته یکی از دلایل عدم قهرمانی سپاهان اشتباهات این تیم از هفته سوم تا ششم بود.

سپاهان صددرصدی، احتیاط هم خوب است!

به گزارش "ورزش‌ سه"، سپاهان فصل گذشته هم با مورایس شروع بسیار خوبی در رقابت‌های لیگ برتر داشت و در دو هفته ابتدایی موفق به شکست استقلال در ورزشگاه آزادی و سپس نساجی در ورزشگاه نقش جهان شد، اما از هفته سوم شرایط دگرگون شد.

دیدار برابر گل گهر با وجود پیروزی 2 بر صفر طلایی پوشان در نیمه اول با 2 گل گل گهر در نیمه دوم پاسخ داده شد و آنها با یک امتیاز سیرجان را ترک کردند. در ادامه دیدار برابر فولاد خوزستان و اولین شکست فصل طلایی پوشان در فولادشهر مقابل فولاد از راه رسید. دو دیدار بعدی سپاهان که مقابل ذوب آهن و سپس آلومینیوم در اصفهان برگزار شدند هم تنها 2 امتیاز برای مورایس و شاگردانش به همراه داشتند.

1916169

از هفته هفتم به بعد مورایس توانست از تعطیلات لیگ برای آماده سازی تیمش استفاده کند و اگرچه در همین برهه دو تساوی بدون گل مقابل مس رفسنجان و سپس ملوان رقم خورد، اما آنها رفته رفته روی دور برد و افتادند و در نیم فصل دوم موفق به کسب 12 پیروزی شدند.

در فصل جدید اما مورایس به خوبی می‌داند که نباید اشتباهات گذشته تکرار شود. آنها حالا 3 بازی دشوار پیاپی را در شروع مسابقات با پیروزی پشت سر گذاشته‌اند تا مورایس نشان دهد از تجربیات سال گذشته برای گذشتن از عنوان نایب قهرمانی و رسیدن به قهرمانی درس گرفته است.

البته که همچنان 27 بازی باقی مانده و باید دید این سرمربی پرتغالی باتجربه و سرشناس فوتبال دنیا در دومین فصل حضورش در لیگ برتر فوتبال ایران چه عملکردی از خود به جا خواهد گذاشت.

دیدگاه‌ها