کد خبر : 1960746 | 05 شهریور 1402 ساعت 06:40 | 23.2K بازدید | 12 دیدگاه

می‌خواهم از 18 گل فصل قبل گذر کنم؛

الکسیس: می‌خواهیم دوباره فینال اروپا را تجربه کنیم

مهاجم جدید اینترمیلان می‌گوید امیدوار است بار دیگر این تیم به فینال لیگ قهرمانان برسد و البته پیش از آن یک اسکودتوی دیگر را بگیرد.

الکسیس: می‌خواهیم دوباره فینال اروپا را تجربه کنیم

به گزارش "ورزش‌ سه"، سرانجام مدیران باشگاه اینترمیلان تصمیم مهم خود را برای تقویت بخش تهاجمی تیم گرفتند و در حالی که صحبت از نام‌های زیادی نظیر طارمی بود، با الکسیس سانچز شیلیایی برای بازگشت به اینتر توافق کردند.

سانچز درباره بازگشت دوباره به اینتر حرف‌هایش را اینطور آغاز کرده است.
همیشه گفته‌ام، اینتر تیم بزرگی است. فینالسیت لیگ قهرمانان. همیشه می‌خواستم در بهترین ‌ها باشم و جام برنده شوم، و اینجا مکان درستی برای این اتفاق است. شما با نحوه بازی من آشنا هستید، اینجا یک الکسیس بالغ و در اختیار تیم را خواهید دید، من همیشه می‌خواهم که برنده شوم و این با یک تیم متحد امکان پذیر است.

1916186

سانچر درباره شرایط اینتر در این فصل گفته است: اینتر می‌خواهد برنده شود و بالا بماند، در فوتبال برنده بودن سخت است و البته القا و حفظ این ذهنیت در بازیکن و تیم سخت‌تر. می‌خواهم با هم تیمی‌هایم بار دیگر فینال لیگ قهرمانان را تجربه کنیم، به آنها تبریک می‌گویم، کاری که انجام دادند لایق تشویق است، امیدوارم دوباره آن را تجربه کنیم، اما قبل از آن باید یک اسکودتوی دیگر ببریم.

مهاجم سابق منچستریونایتد و بارسلونا با اشاره به شرایط خط هجومی نراتزوری اضافه کرده است: «نسبت به سال گذشته خط حمله متفاوتی داریم، از قبل فقط لوتارو را می‌شناسم و با سبک بازی او آشنا هستم، او یک گلزن ذاتی است، من نیز بیشتر در فضای خالی و ایجاد موقعیت و دریبل زنی مهارت دارم. در خط حمله هرکس وظایف متفاوتی دارد، ما باید سخت تلاش کنیم تا با یکدیگر هماهنگ شویم زیرا یک تیم به این احتیاج دارد.

1868396

سانچر که فصل گذشته موفق به ثبت 18 گل در ترکیب مارسی شد، در اینباره و اینکه تصورش از تعداد گل‌هایش در فصل جاری چیست، می‌گوید: هدف من همواره بهتر بودن از نسخه قبلی خودم است، من می‌خواهم در بهترین فرم ممکن باشم، من همیشه زیاده خواهم و هدفم این است گل‌های بیشتری را به ثمر برسانم تا جام‌های بیشتری کسب کنم، این ذهنیت من است.»

دیدگاه‌ها