کد خبر : 1960749 | 04 شهریور 1402 ساعت 23:13 | 8K بازدید | 1 دیدگاه

این ستاره به قهرمانی با تیمی دیگر فکر می‌کند

ناصر العطيه، بخت اول قهرمانى مسابقات روتا، در مورد آينده‌اش صحبت كرد.

این ستاره به قهرمانی با تیمی دیگر فکر می‌کند

به گزارش "ورزش سه"، فردا مسابقات اتومبيل‌رانى روتا 40 آغاز می‌شود، دور ماقبل آخر مسابقات رالی قهرمانی جهان که در آن بار دیگر ناصر العطیه و متیو باومل مي‌توانند قهرمان شوند. اما قبل از روشن شدن موتورها، خبرنگاران علاقه‌مند بودند که از زبان خود قهرمان داستان، سرنخی از آینده او بدانند.

خود العطیه در پایان آخرین مسابقه فصل جارى خود، باخا آراگون، اعلام کرد که مسابقه آرژانتین آخرین مسابقه‌ای خواهد بود که او پس از تقریبا یک دهه رابطه با تویوتا انجام خواهد داد. اما اين اتفاق نيفتاد چون تیم و راننده تصمیم گرفتند به خاطر رانندگان، اسپانسرها و همچنین کسب دو عنوان قهرمانی ديگر، همکاری خود را تمدید کنند.

1916193

اما او در مورد اینکه در آینده چه خواهد کرد، تردید دارد: "من با تويوتا قرارداد امضا كرده‌ايم، بنابراین هنوز دو مسابقه ديگر داريم. سپس من آزاد هستم و در به روى هيچ تيمى براى همكارى بسته نيست." او توضیح داد:

پس از باخا آراگون، تويوتا  پيشنهادات خوب به او اعمال كرد اما خود العطیه امروز در مقابل خبرنگاران آرژانتینی، احتمال همكارى مجدد را رد نكرد. بخت اول قهرمانى در آمریکای جنوبی گفت: "اگر تویوتا پیشنهاد خوبی بدهد، می‌توانم ادامه دهم، چرا که نه، من تیم را به خوبی می‌شناسم. اگر نه، به پیشنهاد دیگری گوش خواهم داد، درها برای تیم‌های دیگر باز است."

او در ادامه گفت: "ما رانندگان حرفه‌ای هستیم و همیشه به دنبال لذت بردن از حرفه خود در موتوراسپرت هستیم. در گذشته من در تیم‌های مختلفی حضور داشته‌ام و با برخى از آنها قهرمان شده‌ام و خیلی خوب خواهد بود كه باز هم با چالش برنده شدن با تیم دیگری روبرو شوم."

دیدگاه‌ها