کد خبر : 1960953 | 05 شهریور 1402 ساعت 21:32 | 39.9K بازدید | 85 دیدگاه

سر به سر کلوپ نگذارید، حالتان را می‌گیرد! (عکس)

یورگن کلوپ در پایان بازی لیورپول و نیوکسل به حرکتی که مربی حریف در میانه مسابقه علیه او انجام داده بود پاسخ داد و مقابله به مثل کرد.

سر به سر کلوپ نگذارید، حالتان را می‌گیرد! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، یورگن کلوپ مربی‌ای نیست که طعنه‌های حریف را به راحتی فراموش کند. این ویژگی شخصیتی سرمربی لیورپول امروز در جریان دیدار مقابل نیوکسل و بازگشت بزرگ قرمزها به لطف داروین نونیز بار دیگر به نمایش گذاشته شد.

بولت پرسپولیسدر دقایق اولیه این مسابقه درگیری‌ای لفظی بین نیمکت‌های دو تیم اتفاق افتاد. ترنت الکساندر آرنولد به دلیل خطا روی بازیکن نیوکسل از داور کارت زرد دریافت کرد و چند دقیقه بعد او آنتونی گوردن را سرنگون کرد و نیمکت نیوکسل به شدت به داور اعتراض داشته و معتقد بودند آرنولد باید با دریافت کارت زرد دوم اخراج شود.

1916602

یورگن کلوپ برای حمایت از بازیکنش داور را مورد خطاب قرار داد و سعی داشت جنگ روانی نیمکت نیوکسل را خنثی کند. در این لحظات جیسون تیندال، مربی نیوکسل، با حرکتی به کلوپ خاطرنشان کرد که باید سکوت کند.

بعد از این صحنه نیوکسل از لیورپول جلو افتاد و کلوپ نمی‌توانست به نیمکت نیوکسل واکنشی درخور نشان بدهد. اما وقتی با بازگشت معجزه‌آسا در دقایق پایانی و دبل داروین نونیز لیورپول موفق شد نیوکسل را در خانه‌اش 2-1 شکست بدهد فرصتی عالی در اختیار کلوپ قرار گرفت تا حرکت مربی نیوکسل را جبران کند.

کلوپ با خنده رو به نیمکت نیوکسل انگشت اشاره‌اش را روی دهان گذاشت و به تیندال و ادی هاو یادآوری کرد که چیزی که عوض دارد گله ندارد.

1916603

دیدگاه‌ها