کد خبر : 1960993 | 06 شهریور 1402 ساعت 05:58 | 10.8K بازدید | 1 دیدگاه

گیتی‌پسند اصفهان - مقاومت البرز

همه چیز برای تلافی و عقده‌گشایی مهیا شده است

اصفهانی‌ها می‌خواهند خاطرات تلخ گذشته را به فراموشی بسپارند.

همه چیز برای تلافی و عقده‌گشایی مهیا شده است

به گزارش "ورزش سه" تیم گیتی‌پسند اصفهان امروز و از ساعت ۱۶ در هفته پنجم لیگ‌برتر فوتسال میزبان مقاومت البرز خواهد بود و به نظر می‌رسد که برخلاف گذشته، شاگردان کشاورز کار چندان سختی را برابر سربازان کرجی نخواهند داشت.

آمار نبردهای خانگی هیولای اصفهانی معرکه بوده و دست‌نیافتنی. آن‌ها فصل گذشته تمامی تیم‌ها را چه کوچک و چه بزرگ را بلعیدند بدون آن که سوغات تک امتیازی را به حریفان خود هدیه بدهند و در فصل جدید نیز پیروزی‌های پنج گله را بر پیشانی مهمانان خود خالکوبی کردند.

1916705

اما چه کسی آخرین شکست خانگی آن‌ها را فراموش کرده است؟ هیچکس. مقاومت‌ البرز دو فصل پیش تنها تیمی بود که خنجر را تا تَه فرو کرد و با رُبودن سه امتیاز از اصفهان گریخت. در همان سالی که هیچ تیمی نتوانست بر پیکر پادشاه لیگ حتی خطی بیندازد. همان سالی که شاهزاده‌های کشاورز، تاج شاهی بر سر گذاشتند.

اما چهره‌های این مقاومت کجا و آن تیم غول‌کُش کجا؟ فاصله‌‌ای بین زمین بوده تا آسمان. بازیکنانی پیراهن زرد این تیم را بر تن می‌کردند که حالا آوازه‌ای برای خود دارند و جزو بهترین‌های لیگ به شمار می‌روند.

1916707

به هر حال البرزی‌ها دو فصل پیش آرزوهایشان را دنبال می‌کردند و امروز نیز با توفیق رویاها به توپ ضربه خواهند زد که شاید چرخه بازیکن‌سازی پادگان را باری دیگر به حرکت در بیاورند.

جایگاه دو تیم در جدول، یک طرفه بودن این مسابقه را نشان می‌دهد. گیتی‌پسند با ۱۲ امتیاز در رتبه دوم قرار گرفته و مقاومت البرز بدون امتیاز در رده سیزدهم حضور دارد.

1916706

دیدگاه‌ها