کد خبر : 1961006 | 06 شهریور 1402 ساعت 07:51 | 27.7K بازدید | 0 دیدگاه

کرا‌پ‌الوند - پالایش نفت بندرعباس

سرمربی سرشناس اسب مرده را زین می‌کند

شاگردان علی افضل برای بدست آوردن اولین سه امتیاز لیگ‌برتر نباید هیچ رحمی به جنوبی‌ها کنند.

سرمربی سرشناس اسب مرده را زین می‌کند

به گزارش "ورزش سه" تیم کراپ الوند در پنجمین دیدار فصل و سومین جدال خانگی‌اش میزبان پالایش نفت بندرعباس خواهد بود تا پس از چهار هفته بالاخره اندوخته‌ای را برای خود دست‌وپا کند. این بازی دومین تجربه علی افضل روی نیمکت تیم کراپ محسوب می‌شود و باید دید در این نبرد حساس، تغییر و تحولاتی را در تیم بحران‌زده کهکشانی خواهیم دید یا خیر.

اسب مُرده را زین کن. چنین اصطلاحی آمیخته شده به حضور علی افضل در تیم کراپ. در چهار دیدار اخیر سوای اینکه آن‌ها از کسب امتیاز عاجز مانده‌اند، هیچ بازیکنی هم جز سهیل جامدی گلی را برایشان به ثمر نرسانده. طرفداران کراپ با روی کار آمدن مربی جدیدشان به آینده دل بسته‌اند و امروز مشتاقانه برای نخستین پیروزی فصل لحظه شماری می‌کنند.

1916731

تمامی این زخم‌های چاک چاک یک مرهمی دارد و آن‌هم رحم نکردن به تیم جنوبی خواهد بود. پالایش نفت بر خلاف فصل گذشته که گاه و بی‌گاه همه را حیرت زده می‌کرد، در فصل جدید آرایش زیبایی را نشان نداده و شاید مدیران این تیم که تابستان را با خریدهایشان قبضه کرده‌ بودند، در صورت شکست دست به جراحی بزرگی بزنند. آن‌هم با بالابردن دستمال‌های سپید!

در حال حاضر، کراپ بدون امتیاز پایین‌ترین تیم لیگ نشان داده می‌شود و پالایش نفت بندرعباس با چهار امتیاز در رتبه نهم جای گرفته است.

1916732

دیدگاه‌ها