کد خبر : 1961133 | 06 شهریور 1402 ساعت 17:34 | 75.7K بازدید | 66 دیدگاه

دومین خرید بزرگ بارسا: ژاوی به مدافع محبوبش رسید

بارسا و منچسترسیتی بر سر انتقال ژوائو کانسلو با قرارداد قرضی همراه با بند خرید به توافق کامل رسیدند.

دومین خرید بزرگ بارسا: ژاوی به مدافع محبوبش رسید

به گزارش "ورزش سه"، بعد از چند هفته مذاکره بین بارسلونا و منچسترسیتی سرانجام دو باشگاه بر سر انتقال قرضی ژوائو کانسلو به توافق رسیدند.

مدارک مربوطه بین دو باشگاه رد و بدل شده و بارسا انتظار دارد امشب قرارداد با مدافع پرتغالی را امضا کند. کانسلو در ساعات آینده با پروازی مستقیم از منچستر به شهر بارسلون خواهد رفت.

بارسا از مدتی پیش به دنبال جذب این مدافع پرتغالی بود ولی در ماه ژانویه با وجود موافقت منچسترسیتی این باشگاه کاتالان بود که توان پرداخت دستمزد کانسلو را نداشت و او به جای بارسا راهی بایرن مونیخ شد.

1916939

در این فصل گذشته بایرن مونیخ که از عملکرد کانسلو راضی نبود از فعال کردن بند خرید او خودداری کرد تا کانسلو دوباره به سیتی برگردد. او در مدتی که پیراهن بایرن را به تن می‌کرد 21 بار به میدان رفت و یک گل به ثمر رساند و 6 پاس گل داد.

اطلاعاتی درباره ژوائو کانسلو
ژوائو متولد ۱۹۹۴ در شهر بارروی پرتغال است. او از سنین پایین به تیم‌های ملی پایه کشورش دعوت شد و در تمامی رده‌های سنی تا تیم ملی بزرگسالان بازی کرده است.

کانسلو در طول دوران فوتبالش روی هم‌رفته 19048 دقیقه بازی کرده و در 381 مسابقه در زمین حضور داشته است. این مدافع تا کنون 18 گل به ثمر رسانده و 64 پاس گل داده است.

کانسلو پنجمین خرید تابستانی امسال بارسلونا است. کاتالان‌ها پیش از این ایلکای گوندوگان، اینیگو مارتینز، ویتور روکه و اوریل رومئو را به خدمت گرفته بودند.

دیدگاه‌ها