کد خبر : 1961146 | 06 شهریور 1402 ساعت 18:26 | 50.7K بازدید | 32 دیدگاه

یاغی جدید پرتغالی: هر طور شده شاگرد پپ می‌شوم!

ماتئوس نونیز که مورد توجه منچسترسیتی است از تمرین کردن با تیمش ولورهمپتون خودداری کرد و به باشگاه اعلام کرد هر طور شده می‌خواهد بازیکن سیتی بشود.

یاغی جدید پرتغالی: هر طور شده شاگرد پپ می‌شوم!

به گزارش "ورزش سه"، منچسترسیتی در هفته گذشته تلاش کرد ماتئوس نونیز، هافبک پرتغالی ولورهمپتون را به خدمت بگیرد اما پیشنهاد 55 میلیون یورویی سیتیزن‌ها توسط وولوز رد شد.

اما نونیز که بعد از اطلاع از علاقه پپ گواردیولا به او بی‌صبرانه منتظر پیوستن به آبی‌های شهر منچستر است از این تصمیم باشگاهش عصبانی است و سعی دارد با فشار آوردن بر وولوز آنها را به رضایت دادن مجبور کند.

پپ گواردیولا مشتاق اضافه کردن یک هافبک به تیمش است و به مدیران باشگاه اطلاع داده پیش از پایان نقل و انتقالات تابستانی در جمعه‌شب این هفته یکی از هافبک‌های مد نظرش را جذب کنند. گواردیولا امسال تابستان شاهد پیوستن ایلکای گوندوگان به بارسلونا و مصدومیت شدید کوین دی‌بروینه بوده و در خط میانی به جذب مهره‌ای جدید احساس نیاز می‌کند.

1916958

سایت اتلتیک امروز گزارش داد ماتئوس نونیز برای تحت فشار گذاشتن مدیران ولورهمپتون امروز از حضور در تمرین این تیم سر باز زد و به مدیران پیام داد باید هر چه سریع‌تر موافقت‌شان را با پیشنهاد سیتی اعلام کنند.

نونیز تابستان گذشته با قراردادی 45 میلیون یورویی از اسپورتینگ پرتغال به وولوز پیوست. او تا سال 2027 با این تیم قرارداد دارد.

منچسترسیتی ابتدا قصد داشت لوکاس پاکتا را از وستهم به خدمت بگیرد ولی این ستاره برزیلی از طرف اتحادیه فوتبال به فعالیت‌های مشکوک در شرط‌بندی متهم شد و مدیران سیتی از او قطع‌ امید کردند و به عنوان گزینه جایگزین به سراغ ماتئوس نونیز رفتند.

دیدگاه‌ها