کد خبر : 1961150 | 06 شهریور 1402 ساعت 18:40 | 4K بازدید | 5 دیدگاه

تیمی را تحویل گرفتیم که فونداسیون نداشت؛

رحمتی: شکست برابر گل‌گهر یک زنگ خطر بود

سرمربی نساجی می‌گوید بازیکنان این تیم به هماهنگی و آمادگی بیشتری رسیده‌اند و آماده کسب اولین پیروزی فصل هستند.

رحمتی: شکست برابر گل‌گهر یک زنگ خطر بود

به گزارش ورزش سه، نساجی که در سه بازی گذشته خود دو تساوی و یک شکست ثبت کرده است، فردا در چارچوب رقابت‌های هفته چهارم لیگ برتر میزبان صنعت نفت خواهد بود. مهدی رحمتی در نشست خبری پیش از این دیدار حاضر شد و به سوالات خبرنگاران پیرامون نتایج نساجی در هفته‌های اخیر پاسخ داد.

بولت هوادارصحبت‌های ابتدایی؟
ما اینجا یک بازی با تیم گل‌گهر انجام دادیم که نتوانستیم امتیازی از آن بازی کسب کنیم. بازی فردا از اهمیت خیلی زیادی برای ما برخوردار است. صنعت نفت، یک تیم خوب، باانگیزه، جنگنده است که در یک سوم حمله‌شان تیم خیلی خطرناکی هستند. این تیم کادرفنی خیلی خوبی دارد و آقای ویسی هم از دوستان خیلی خوب من است و نشان داده تبحر این را دارد که تیم‌های خیلی خوبی را روانه مسابقات کند. نساجی در دو بازی گذشته نشان داد که میل زیادی به هجوم دارد و موقعیت گل زیادی خلق می‌کند و فکر می‌کنم با توجه به فوتبالی که صنعت نفت بازی می‌کند، فردا شاهد بازی جذابی خواهیم بود و با توجه به شرایط و صحبت‌هایی که داشتیم، آماده هستیم که اولین پیروزی خانگی‌مان را با هواداران جشن بگیریم. فکر می‌کنم فردا کم‌شانس بودن‌مان در سه بازی قبل را جبران کنیم و اولین سه امتیاز خانگی‌مان را به دست بیاوریم.

بولت هواداردو نیمه متفاوت در سه بازی اخیر؟
اینجا در کنفرانس خبری، من صحبت‌ها، نظرات و عقایدی را که خودم و بازیکنان تیمم داریم، به شما انتقال می‌دهم. همانطور که شما گفتید، در نیم فصل گذشته و سه بازی امسال، نساجی پیروز نشده و این یک فشار مضاعفی را روی تیم ایجاد می‌کند. همانطور که خودتان می‌گویید نساجی خوب بازی می‌کند و موقعیت هم ایجاد می‌کند و ما روی یک سری اتفاقات نتوانستیم سه امتیاز کسب کنیم. ما در شرایط بدنسازی بودیم و خودم با بازیکنان اینطور صحبت کردم که تا احساس خطر می‌کنند، شروع به فوتبال بازی کردن می‌کنند که امتیاز را از دست ندهند. ما برای فردا با هم صحبت کردیم و قرار شد از ابتدای بازی با همان سبک و سیاقی که در نیمه دوم در مازندران بازی کردیم، بازی را شروع کنیم و انشاالله خدا هم کمک کند که اتفاق بیفتد. اما در مجموع نگرانی نیست؛ دو نیمه متفاوت داشتیم که یک نیمه بد بوده و یک نیمه خیلی خوب و کم شانس بوده است. فکر می‌کنم اگر باز سنگینی نبردن پارسال نساجی را از روی تیم امسال برداریم، بچه‌ها با فراغ بال بیشتری بازی می‌کنند و راحت‌تر هستند. من در این مسیر بی‌تجربه نیستم. ما پارسال با تیم آلومینیوم در ۶ بازی اول، ۵ امتیاز داشتیم و سه بازی داخل خانه را هم باختیم ولی از هفته هفتم همه چیز عکس شد. من احساس می‌کنم آن استارت و برد اول می‌تواند گره‌گشای ما باشد و فردا باید خیلی باهوش باشیم. مقابل صنعت نفت نمی‌توانیم بی محابا حمله کنیم، چون در یک سوم هجومی خیلی خوب هستند و فولاد خوزستان را در اهواز برده و بازی‌های خیلی خوبی از خودش به نمایش گذاشته است. نمی‌توانیم بی محابا حمله کنیم اما مطمئن باشید نسبت به سه بازی قبلی، بازیکنانم تمرینات خوبی را پشت سر گذاشته‌اند و هماهنگی بیشتری بین‌شان حاصل شده و مطمئنا شما عملکرد خیلی بهتری را نسبت به سه بازی قبل از ما خواهید دید.

1907429

بولت هوادارعدم پیروزی نساجی برابر گل‌گهر در لیگ برتر؟
من سالیان سال در یک تیم پرطرفدار بازی کرده‌ام و حس و حال هواداران و مردم را می‌دانم. می‌دانم این مردم عاشقانه نساجی را دوست دارند و کل زندگی‌شان به این تیم بستگی دارد. در هفته قبل بچه‌ها خیلی ناراحت بودند که ما در بازی قبلی نتوانستیم اینجا امتیازی کسب کنیم. خود من هم بیشتر از همه ناراحت بودم. شاید بخاطر اینکه در رودربایستی هواداران بودند، عذرخواهی نکردند اما من بچه‌های بزرگتر تیم را دیدم که عذرخواهی کرده بودند. ما باید بفهمیم که در استادیوم وطنی نباید به هیچ تیمی ببازیم. هفته پیش این اتفاق برای ما افتاد و فکر می‌کنم آن نتیجه، یک زنگ خطر بود که بچه‌ها بیدار شوند و بدانیم که باید از موقعیت‌هایمان استفاده کنیم. مطمئنا فردا خیلی باهوش فوتبال بازی خواهیم کرد و سعی‌مان را می‌کنیم که علی‌رغم ارائه یک فوتبال خیلی خوب و رو به جلو و زیبا، اولین کلین شیت امسال‌مان را هم داشته باشیم و گل نخوریم.

بولت هوادارغیبت صابر حردانی و فرشید اسماعیلی در ترکیب اصلی؟
فرشید اسماعیلی بعد از یک مصدومیت خیلی سنگین برگشته و یکباره نمی‌شود که یک بازیکن را بعد از یک سال غیبت در ترکیب قرار داد. هر چند فرشید هم دیر به تمرینات بدنسازی اضافه شد و اگر زودتر اضافه می‌شد، می‌توانست زودتر به ما کمک کند اما نمی‌شود از بازیکنی که یک سال بازی نکرده و از یک مصدومیت سنگین بیرون آمده است، به صورت کامل استفاده کنیم و دوباره باعث شویم آسیب ببینند. آقای حردانی هم قبل از بازی با مس رفسنجان یک سرماخوردگی خیلی شدید داشت و در آن بازی اصلا همراه ما نبود. انشالله اگر شرایطش خوب باشد، در ترکیب قرار می‌گیرد. چرا که نه؟ کدام مربی دوست دارد بازیکنان خوب خودش بازی ندهد؟ چه بسا باید بگویم من واقعا تمام بازیکنانم را به لحاظ فنی و فوتبالی دوست‌شان دارم و جزو بهترین‌های ایران هستند. فقط مشکل ما ایرانی‌ها این است که باید درک کنیم و بدانیم وقتی که بهترین هستیم، باید بهترین عملکرد را هم داشته باشیم.

1916964

بولت هوادارشرایط وحید محمدزاده؟
انشالله از بعد از این مسابقه به تمرینات اضافه می‌شود.

بولت هواداررضایت از عملکرد بازیکنان؟
واقعیت را بگویم؟ اگر بخواهیم را واقعیت با یکدیگر صحبت کنیم باید بگویم ما تیمی را گرفتیم و ساختمانی را بنا می‌کنیم که فونداسیون نداشته است. ما تازه فونداسیون آن را می‌ریزیم. ببینید که میانگین سنی تیم نسبت به پارسال چقدر تغییر کرده است. مطمئنا زمان می‌برد اما من از تک تک بازیکنانی که چه از پارسال مانده‌اند و چه امسال خریداری شده‌اند، رضایت کامل دارم و مطمئنم بازدهی این تیم خیلی خیلی بهتر از سال‌های قبل خواهد بود. چیزی که مدنظر ما است و باشگاه هم دنبال تحقق آن است، رتبه تک رقمی است و مطمئنم به آن دست پیدا می‌کنیم.

دیدگاه‌ها