کد خبر : 1961172 | 06 شهریور 1402 ساعت 20:00 | 52K بازدید | 36 دیدگاه

تایید شد: این دروازه‌بان جدید منچستریونایتد است

فرد، ستاره سابق منچستریونایتد، نام خرید جدید این تیم را فاش کرد تا مشخص شود آلتای باییندیر دروازه‌بان جدید شیاطین سرخ خواهد بود.

تایید شد: این دروازه‌بان جدید منچستریونایتد است

به گزارش "ورزش سه"، فرد، هافبک سابق منچستریونایتد، با لو دادن نام خرید جدید این باشگاه بسیاری از هواداران را شگفت‌زده کرد.

منچستریونایتد بعد از آنکه آندره اونانا را از اینتر به عنوان دروازه‌بان شماره یک خود به خدمت گرفت به دنبال جانشینی برای دین هندرسون می‌گشت تا به عنوان دروازه‌بان شماره دو تیم خدمت کند. انتقال هندرسون به کریستال پالاس قطعی شده است.

فرد که در حال حاضر بازیکن فنرباغچه است در پیامی برای هم‌تیمی‌ ترکیه‌ایش آلتای باییندیر گفت برای او در منچستریونایتد آرزوی موفقیت می‌کند. به این ترتیب شکی باقی نماند که دروازه‌بان شماره دوی شیاطین سرخ در این فصل این دروازه‌بان ترک خواهد بود.

1916994

گفته می‌شود باییندیر تست‌های پزشکی منچستریونایتد را پشت سر گذاشته و به زودی قراردادی رسمی امضا خواهد کرد. رقم انتقال او از فنرباغچه به یونایتد 4.5 میلیون یورو اعلام شده است.

فرد در پستی که خطاب به هم‌تیمی‌اش در فنرباغچه منتشر کرد نوشت: "وقتی آلتای با ما خداحافظی کرد برایش آرزوی موفقیت کردم. او به تیمی بزرگ ملحق می‌شود. می‌دانم آلتای در منچستریونایتد خیلی خوشحال خواهد بود."

1916995

فرد، هافبک 30 ساله برزیلی، در تابستان جاری بعد از پنج سال حضور در اولدترافورد، منچستریونایتد را ترک کرد و به فنرباغچه پیوست.

باییندیر 25ساله حالا در جهت عکس فرد حرکت کرده و از کادیکوی استانبول راهی منچستر و اولدترافورد می‌شود. این دروازه‌بان ترکیه‌ای در سال 2019 از آنکاراگوجو به فنرباغچه پیوسته بود.

دیدگاه‌ها